Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Zagubiony książę

Miłość wtedy była dla mnie czymś ważnym.

Magią prawdziwą magią, czymś co dla mnie wiele znaczyło.

Sex, był dla mnie czymś doskonałym, prawdziwą miłością , magią w której łączą się dwa ciała które się kochają tak wtedy czułam wiedziałam, że mnie nie zostawi bo poszedł do łóżka z sąsiadką z 15 letnią dziewczyną. Kochała go a on odszedł po kilku miesiącach jak pył... Po czym po sześciu latach wrócił...

Nie chciałam ale namawiał mnie żeby się spotkać, że się zmienił po czym kochaliśmy się a ja w te słowa uwierzyłam czułam, ze trzymam diabła za rogi...

Powiedziałam, ze z tobą się spotkać to jak podpisać pakt z diabłem ale zrobiłam to kochaliśmy się raz później pojechałeś drugi raz jak wróciłeś i trzeci a teraz wróciłeś i cisza....

Na pisałam ci , żebyś na pisał jak nie chcesz tego dłużej ciągnąć a ty odpisałeś, ze nie masz tak wiele czasu jak ja na pisanie a teraz nie możesz.

Dobry player? A może zagubiony książę?

Odpowiedz mi w końcu a nie grasz w swoje gry o które się bałam nie wiem co myśleć rozumiesz czuję się jak wtedy.......

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Poncki dwa lata temu
    Ja tam nie jestem terapeutą od złamanych serc ale jako facet mogę Ci powiedzieć, że ta jego niechęć może sie brać stąd, że mówisz do niego z małej litery i bez przecinka w kilku zdaniach ale jednym zdaniem.
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    jaka wartka akcja LOL :D
    "raz później pojechałeś drugi raz jak wróciłeś i trzeci a teraz wróciłeś i cisza"
  • Poncki dwa lata temu
    Umarł już zapewne.
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    Poncki na pewno od tego jeżdżenia :D
  • kigja dwa lata temu
    O, lady! Odzyskałaś konto!
    I teraz będziesz pisała z dwóch o jednym i tym samym.
    Przefantastycznie.
  • Poncki dwa lata temu
    Obrzynem z dwóch luf jednocześnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania