Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Ty jednogwiazdkowy chuju, weź się ujawnij tchórzu. Żałosne.
  • o nim pseud rok temu
    Tekst nie moja bajka, ale muszę pogratulować wyniku — jedenaście jedynek — naprawdę imponujące. Mam nadzieje, że nikt jakąś dziwną piątką nie zepsuje tego wyniku. Jeszcze raz serdecznie gratuluje. Miłego dnia :)
  • o nim pseud rok temu
    A jednak ktoś nie wytrzymał i Ci piątką popsuł średnią ;)
  • o nim pseud Tak, ha ha ?
  • Nie każdemu musi się podobać, co nie? Pisz i nie zwracaj uwagi na jedynki. Im bardziej będziesz się wkurzał i pisał agresywne komentarze, tym bardziej będziesz przyciągał hejterów.
    Zrób im na złość i się uśmiechaj.
    Miłego.
  • Dzięki za komentarz, pozdrawiam Ciebie, bi nie potrafiam chować urazy. LOVE ♥️
  • Chój z urazami. Zaprosiłam cię na ten portal, to muszę zachowywać się, jak kwoka chroniąca swoje pisklę ???
  • słone paluszki ?
  • odnoszę wrażenie że ktoś tu jest niepotrzebnie agresywny
  • Everyway haters
    Idiot heroes
    The sun comes roday
    But the devil comes tomorrow
    IAMX
    ?
    LOVE ♥️
  • Generalnie 11*1 to jeszcze nie było ? to wygląda na zorganizowaną akcję
  • Ha ha, to jest zorganizowane jak nigdy. Dzięki.
    LOVE ♥️
  • Grain rok temu
    Karmią się tymi jedynkami, częstują wzajemnie, ze skłonności do koprofagii. Zabrać możliwość dawania jedynek , to tak jak pozbawić małpy z Bandar-logu Kiplinga demokracji.
  • Pięknie napisane, największy jedynkowiczu tutaj.
    Pozdrawiam, LOVE ♥️
  • Dekaos Dondi rok temu
    Pobóg Welebor↔To się nazywa zajebista wypowiedź. Niczym jebnięcie, "młotem" "piórka"
    Pewna ilość 1→może pochodzić z klonów, jednego osobnika.
    Gdyby obserwować→ilość wyświetleń i wskakujące jedynki, to... klony nie zwiększają ilości wyświetleń.
    Ale mogę się mylić.?:)↔Dokładam 1:))
  • Dzięki srary. Im więcej jedynek, tym lepiej. Kocham Ciebie, LOVE ♥️
  • Stary miało być
  • MartynaM rok temu
    Mnie od dawna śmieszy ten objaw jedynkowej bezsilności... wyobraź sobie jak tacy osobnicy muszą cierpieć przez wstawienie jedynki, skoro stosuję taką formę kary. Dla nich to pewnie niewyobrażalna tragedia... hahahaha
  • Zgadza się Martyno. Dzięki za wpis.
    LOVE ♥️
  • Łukaszenkow rok temu
    Zaczynam słuchać z wielkim zaciekawieniem, dzięki.
  • Bardzo się cieszę ?
    Pozdrawiam, LOVE ♥️
  • Noico1 rok temu
    Podobno user bez jedynki jest jak żołnierze bez karabinu.
  • Ha ha, tak ?
    Pozdrawiam ?
  • Józef Kemilk rok temu
    Choroba przewlekła: " jedynkoza" chyba zaraźliwa, bo też bym chciał dać jedynkę i pewnie bym dał, gdyby nie to, że ktoś popsuł statystykę inną notą. Czyli da się to leczyć, poprzez wrzucanie innych not.
    Posłuchałem i nie powaliło, chyba słabo ze mną. A Chrisa Cornera znam z Soudgarden, tak coś mi się zdaje i utwór "Black hole sun". Ten to zdecydowanie powala:)
    Pozdrawiam
  • W Soundard był Cornell, nie Corner. Łatwo o pomyłkę.
    Dzięki, jedynstki są mi bardzo miłe ?
    LOVE ♥️
  • Józef Kemilk rok temu
    Pobóg Welebor I wszystko jasne:). W każdym razie polecam teledysk, są tam piękne uśmiechy:)
  • Poncki rok temu
    Próbowałem słuchać tej muzyki nie umiem jakoś nie trafia do mnie.
  • Spoko, nie musi, dzięki za próbę, to mało znany artysta, zaraziłem już Nim kilka osób. I to bez przemocy jak tutaj ?
    Znany był w 1997 z zespołu Sneaker Pimps, który odniósł spory sukces. Ale potem zwolnił wokalistkę, ha ha.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania