Zakochał się w przyjaciółce...

Po odrzuceniu przez ukochana pewien chłopak szukał odpowiedzi na pytanie, czemu tak się stało. Postanowił spytac jej przyjaciółki z klasy. Po pewnym czasie kiedy tak pisał z jej przyjaciółką ich znajomośc się zmieniała, od tego kiedy tylko mówili sobie "hej" na szkolnym korytarzu aż do przyjaźni.

Przyjaźń chłopaka i dziewczyny rosła, rozwijała się oraz stawała taka prawdziwą przyjaźnią. Nabrali bardzo dobrego kontaktu ze sobą, zaczęli razem spędzac nieraz czas na przerwach między lekcjami, a nawet spotykac sie od czasu do czasu na kawie.

Wszytko zdawało się jakby to była zwykła przyjaźń: on dla niej przyjacielem, ona dla niego przyjaciółką. Lecz po upływie kilku miesięcy, kiedy przez ten cały czas było dobrze, normalnie jak w przyjaźni bywa, w chłopaku zaczęło się dziac coś dziwnego, Pisząc z nią, rozmawiając zaczynał czuc do niej coś więcej niż tylko przyjaźń. Z jednej strony chciał jej o tym powiedziec, o tym co poczuł do niej, lecz obawiał się tego, że przez to zepsuje całą ich piękną przyjaźń, oraz że ich kontakt się urwie. Istniała też taka możliwośc myślał, że:

-Może po tym jak jej to wyznam coś się zmieni, ona poczuje do mnie to co ja do niej i będzie nam razem dobrze.

Lecz ryzyko przed utratą przyjaciółki była dla chłopaka zbyt ogromna ponieważ zależało mu na niej nie ze względu na to, że mu sie podoba, tylko z takiego, że od początku zanim coś do niej poczuł polubił ją bardzo i nie darował by sobie tego jakby stracił ją bo była dla niego zbyt ważną osoba w życiu, mimo że znali się od sześciu miesięcy. Myślał, że jednak zrobi to, zbierze się na odwagę, zaprosi ją na spacer i wyjawi co do niej czuje bo...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 06.05.2015
    Piękne narastające uczucie, podoba mi się pomysł. Nie spodobało mi się jednak to strasznie długie zdanie w ostatnim akapicie. Zerknę do kolejnej części 4 :)
  • Vasto Lorde 06.05.2015
    W niektórych momentach brakuje przecinków. Pomysł dobry. Ostatni akapit to taka mała porażka całego opowiadania. Byłoby 5 ale są drobne błędy i ten akapit ostatni mnie przeraził jak zacząłem go czytać. 4
  • NataliaO 06.05.2015
    Zgadzam się z Karolą i Vasto Lorde; 4:)
  • Siwy 06.05.2015
    Pomysł godny podziwu i taki życiowy, przyjemnie się go czyta.
    Leci 4. :)
  • pomysł dobry bo napisałem co na serio czuje :)
  • Nithael 06.05.2015
    Hmmm opowiadanie w pigułce ;p dobre na prolog :) Pomysł dobry, lecz sporo tu podobnych. Będę czekał na rozwinięcie, oczywiście jeśli powstanie ? :) Na razie nie oceniam...
  • bedzie jak bd maił o czym napisac czyli po rozmowie jak się odwarze ;)
  • Nithael 06.05.2015
    walczył póki mógł, też tak sobie myślałem, ale nie chciałem gdakać ;p Powiem Ci tak, jak nie spróbujesz to się nie dowiesz ;) Nie jestem psychologiem, ale z doświadczenia powiem Ci.Jeśli poprawia włosy gdy jesteś przy niej, jeśli patrzy Ci prosto w oczy, jeśli swobodnie rozmawia z Tobą, jeśli uśmiecha się gdy podajecie sobie dłonie, jeśli nie mówi nie, gdy zapraszasz ją na kawę, jeśli wysyła Ci sms-a i pyta co u Ciebie.To świadczy o tym że Cię lubi, że chce spędzać z Tobą czas.Kobiety nie zawsze mówią wprost o swoich uczuciach, posyłają za to delikatne sygnały, dając tym samym do zrozumienia że im się podobasz. Musisz tylko je wyczuć. Zaproś ją w jej ulubione miejsce, spraw aby poczuła się wyjątkowa, nie pędź od razu z wyznaniami, porozmawiaj z nią szczerze, a gdy poczujesz że i ona chce tego samego wyznaj jej co czujesz.Bądz sobą, i nie bój się bo jeśli nie spróbujesz to się nie dowiesz :) Zawsze walcz o to w co wierzysz i czujesz.
  • dziękuje za rade napewno tak zrobie moze akuart sie uda ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania