.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (85)

  • Wąs 27.08.2015
    Mnóstwo rzeczy się powtarza kontent, niekontent, kontent, i znowu nie kontent!!! Jestę niekontent,
    Wyobraź sobie:
    Dostajesz 2, jesteś kontent czy niekontent?
  • Anonim 27.08.2015
    znałem to słowo wcześniej, ale fakt, rzadko go używałem
    jestem kontent, ze przypomniałas mi to słowo "kontent"
    a malkontent ma coś wspólnego z kontent?
  • Wąs 27.08.2015
    Ja też poznałem znaczenie "kontentu" przed przeczytaniem
  • Anonim 27.08.2015
    Filip, ja podejrzewam, że Ty je znałeś ; ). Wszakże nie z Ciebie tutaj żartuję. Twej inteligencji nie obrażam. Nie mam bowiem ku temu żadnych powodów. Coś wspólnego ma na pewno: źródłosłów francuski mianowicie.

    Wąs,
    hahahahah.

    Właśnie, tak to w życiu jest: mnóstwo rzeczy się powtarza: kontent, niekontent, kontent, i znowu niekontent!!!!!!!!!!!!!

    Jesteś niekontent, świetnie. Rozumiem, że z tego tekstu? No dobrze, zaliczam Ci to. Teraz udaj się do bliźniego swego, użyj w rozmowie z nim słowa kontent, bądź słowa niekontent.

    Poinformuj mnie o jego reakcjach. Zobaczymy, co przyniesie ten eksperyment. Wąs, a może napisałbyś dla mnie drabble? Temat: kontent i niekontent.
  • Wąs 27.08.2015
    Odpowiem Ci na to grą słów. Nie mam pojęcia, dziekuję
  • Anonim 27.08.2015
    Okej, bo czekałam, kiedy się zbuntujesz. Kiedy staniesz się urażony i niekontent. Jestem kontent, z Twojej gry słów. Zabawna, specyficzna, abstrakcyjna. Cenię to w literaturze. I czekam na następny ''czepter'' Twojej powieści.

    Możesz być pewien, że będę z niego kontent.
  • Wąs 27.08.2015
    Mam Cię dosyć...
  • Niebieska 27.08.2015
    Jestem kontent, że przypomniałaś mi to słowo. Za to niekontent, że tak często pojawia się kontent/niekontent, ale rozumiem, że kontent/niekontent celowo się powtarza, aby każdy był kontent i zarażał "kontenestwem". *zdanie bez sensu, wiem*
    A teraz na poważnie. Bardzo fajny apel (?) :)
  • Anonim 27.08.2015
    Wąs, już to słyszałam niedawno... Od Ciebie. Nie od Ciebie też.
    Wąs, ja siebie też...

    Niebieska, powtarza się bardzo celowo. Jestem kontent, że napisałaś mi z czego jesteś kontent, a z czego niekontent. Żeby każdy był kontent? Tak się chyba nie da.
  • Anonim 27.08.2015
    Bardzo fajnym słowem jest też "trzpiot"
  • Niebieska 27.08.2015
    Chodziło mi o to, że każdy kto zaraża "kontenestwem" był z tego kontent ;) Czy jakoś tak
  • Wąs 27.08.2015
    Filip, proszę, ona napisze o tym historie... chyba że ty będziesz pierwszy ;C Nikt Mnie Nie Lubi ;C
  • Anonim 27.08.2015
    Niech napisze historię miłosną o trzpiocie, który był kontent ;p
  • Anonim 27.08.2015
    Chciałam przeczytać opowiadanie, ale komentarze odwróciły moją uwagę.
    Ale żeby nie było - przeczytałam. Do mojego słownika słowa "kontent" raczej nie dodam, ale miło, że wyjaśniłaś, o co z nim chodzi.
    Ja bym czasem zmieniła szyk zdań, ale wątpię, by o to tu chodziło, więc się nie czepiam.
    Jak zwykle nie oceniam.
  • Wąs 27.08.2015
    Jestem niekontent że nikt mnie nie lubi i że cały świat jest do mnie niekontent.
  • Ronja 27.08.2015
    Ja jestem kontent z tego, że tekst mnie rozbawił. Niekontent, że dorosła baba czerpie radochę z upokarzania nastolatka.
  • Anonim 27.08.2015
    Filip, ja znam tylko historie, w których ludzie są raczej niekontent.

    Shiroi, zdania są bardzo szykowne. Słowo kontent już jest w Twoim słowniku, ponieważ oswoiłaś je, dzięki memu apelowi. Nie jest już dla Ciebie tajemnicą. Może użyjesz go podświadomie. Spojrzysz kiedyś na siebie, pomyślisz o czymś miłym... ''Jestem kontenta'', powiesz w myślach, ciepłych i płynnych.

    Wąs, ja jestem kontenta z Ciebie : ).
  • Anonim 27.08.2015
    ha ha ha
  • Anonim 27.08.2015
    Ronja, ja też jestem jeszcze nastolatką. Jestem cholernie niedorosła. Ja nie upokarzam. Ja edukuję.
  • Ekler 27.08.2015
    Ja Cię lubię Wąsie ;)
    Garaż też ukradliśmy francuzom! Złodziejaszki! A czy ktoś wie jakie słowa obcokrajowcy ukradli nam?
    Pierwszy raz ze słowem "kontent" spotkałem się czytając książkę pt. Klaudyna - kiedy to Klaudynka tłumaczyła koleżance, co to znaczy. Przywołałaś tą chwilę!
    Ostatni raz taką zajawkę nowym słowem widziałem w bajce Fineasz i Ferb, kiedy to chłopcy postanowili rozsławić słowo: aglet. Nie wiem czy to miałaś na celu, ale twoje opowiadanie było bardzo zabawne :) Zawiało...nowością!
  • Anonim 27.08.2015
    moje "ha ha ha" tyczyło sie komentarza Ronji :v
  • Anonim 27.08.2015
    I doprawdy, dorosła baba?? :
  • Ichigo-chan 27.08.2015
    Wpadłam przeczytać opko, więc sorry, jak powtórzę jakiś komentarz, ale nie chce mi się ich czytać.
    "Jestem pewna, że niewielu z Was znało słowo kontent" - to było bardzo nie miłe.
  • Ichigo-chan 27.08.2015
    Omg, ucięło mi komentarz, czekaj, zaraz dopiszę resztę XD
  • Wąs 27.08.2015
    OMG Ucięło jej komentarz! To siły nieczyste Brakupojęcia!
  • Ichigo-chan 27.08.2015
    niemiłe*
    Mam piętnaście lat. I mam głównie piętnastoletnich znajomych. I większość - znaczna większość - zna słowo kontent.
    I ja wiem, że to był zabieg celowy, itd. itd., ale kontentniekontentkontentnikontent zaczęło mi się kręcić w głowie.
    Zostawię 4, bo nie było błędów i tekst wydaje się dopracowany, ale... Ale kręci mi się po tym w głowie i mało wnosi, bo słowo kontent jest w sumie dość znane.
    A ja lubię "aglet". Chociaż ciągle je niszcz.
  • Wąs 27.08.2015
    ***Chamska Reklama***
    Zapraszam na mój pierwszy kryminał
  • Anonim 27.08.2015
    Ichigo-chan, gratuluję piętnastu lat, piętnastoletnich znajomych, znajomości słowa kontent. Przykro mi, że poczułaś się urażona. Tekst ten jest oczywistą prowokacją i żartem.

    Dobra, połknęliście haka, złapaliście bakcyla. Chciałam sprawdzić, czy ktokolwiek z Was serio zacznie budować zdania z kontent/niekontent. Czy to zrobicie.

    Czy potraktujecie to poważnie, czy niepoważnie.

    Powtórzyliście słowa kontent i niekontent dziesiątki razy. Każdy z was powiedział kontent, albo niekontent. Albo jedno i drugie. Specjalnie sprawdziłam. Kontent powiedział K A Ż D Y z was.

    Aha, czyli tak się manipuluje masami. Okej.

    ''Ja jednak wbiję to słowo głęboko w Waszą Zbiorową Świadomość.
    Tak się stanie, niezależnie od tego, czy jesteście z tego kontent, czy raczej niekontent.''

    ''Będziecie wzbudzali w swych bliźnich...zobaczymy co. Zobaczymy, czy bliźni będą kontent, czy może niekontent. Gwarantuję Wam, że będą poruszeni. Że jakoś zareagują. Bliźni zawsze reagują jakoś.''
  • Johnny2x4 27.08.2015
    Ja nie używam tego słowa i używać nie będę. Dla mnie to słówko jest kolejnych, które powoduje, że nasz język jest uboższy.
  • Anonim 27.08.2015
    Jak jakiekolwiek słowo więcej, słowo plus, słowo nowe, słowo*kurwa*dodane, może powodować, że język jest UBOŻSZY? Dlaczego ja nie rozumiem ludzi :((((((((((((((((((((((((((?
  • Anonim 27.08.2015
    Johnny...ależ to słowo ubogaca nasz język, pod warunkiem, że nie tylko to słowo bedziemy używać ale i jego wszystkie synonimy
  • Wąs 27.08.2015
    Jesteś dziwna pani. Kontentowa
  • Anonim 27.08.2015
    Zgadzam się z Filipem.
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Niemampojęcia, ogranicz to słowo i po sprawie.
  • Anonim 27.08.2015
    Wydaje mi się, że Niemampojecia może stosować takie słownictwo jakie chce. Nie możemy jej tego zabronić. Choć innym to przeszkadza, a jak mawiał mój nauczyciel - wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego.
    Hm, trudna sprawa.
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Ja jednak wbiję to słowo głęboko w Waszą Zbiorową Świadomość. - Ta jest jeszcze za czasu Nadświadomości, czy to już jest może Kerrigan? Bo zbiorowa świadomość nieodłącznie kojarzy mi się z Zergami: ) To taki żart jakby co.

    Co do wiadomego słowa, raczej nie będę go używał, a mój słownik się o nie nie wzbogaci: ) Znałem je wcześniej, ale mimo twych usilnych starań nie umiem złóżyć sensownie brzmiącego zdania w którym owe słowo występuje: )
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Ja nie mówię, żeby go wogule nie używał, ale wpakowywanie go 10000000000000000000000000000 razy do jednego zdania zubaża język. I tak wiem, że to nowe słowo, ale są synonimy.
  • Anonim 27.08.2015
    Ale o to w tym tekście chodziło XD
    Dobra, chodźmy na Tymbarka :3
  • Slugalegionu 27.08.2015
    W tekście tak, ale ja muwiłem o jej komach: ) Ja zamawiam Jabłko-miętęXD
  • Anonim 27.08.2015
    W komach miało to chyba właśnie o samo na celu, co tekst :D A ja coś z pomarańczą :3 Ale nie spamujmy tutaj ;)
  • Anonim 27.08.2015
    Sakal, to nie jest NOWE słowo
    to jest STARE słowo, ale reanimowane
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Stare czy nowe synonimy dalej obowiązują: )
  • Anonim 27.08.2015
    Tymbark, halo, Tymbark!
  • Anonim 27.08.2015
    vide mój post wyżej
    "... to słowo ubogaca nasz język, pod warunkiem, że nie tylko to słowo bedziemy używać ale i jego wszystkie synonimy"
  • Anonim 27.08.2015
    Cyrk, Panie. Czegoś aż takiego się nie spodziewałam.

    Sługalegionu, Ty nie rozumiesz nic, nawet jak Ci to krzyczeć drukowanymi literami w twarz.

    ''Ja jednak wbiję to słowo głęboko w Waszą Zbiorową Świadomość. - Ta jest jeszcze za czasu Nadświadomości, czy to już jest może Kerrigan? Bo zbiorowa świadomość nieodłącznie kojarzy mi się z Zergami: ) To taki żart jakby co.'' - Jak próbujesz tak usilnie zrobić to, co próbujesz...cholernie Ci nie wychodzi. Jakby co.


    Cyrk, Panie, Cyrk.

    Filip, jakże mądrze mówisz, że to nie jest nowe słowo. #światełko_w_tunelu

    ''Niekontent, że dorosła baba czerpie radochę z upokarzania nastolatka.'' - Ronja, przyznaję Ci rację. Niekontent. Mam tylko szczerą nadzieję, że większość z Was to tak pod 14 :((((.

    Cyrk, Panie.
    Już mnie to nje bawi : (
  • Wąs 27.08.2015
    12!!! Ja mam 12 lat!
  • Anonim 27.08.2015
    O boże, to wiele tłumaczy. Jestem żałosna. To Ty serio ładnie piszesz, wiesz? Ale jestem teraz poważna na sto procent. Masz dwanaście lat, piszesz sobie. Chce Ci się. Jejku, to jest cudowne.

    Załamałam się teraz sobą :(((((((((((((.

    Takim być
    żałooosnym. Boooże :(((.
  • Anonim 27.08.2015
    Wybacz mi.

    Sługalegionu, jak Ty też masz dwanaście - wybacz.

    Filip, jeśli masz dwanaście - jesteś najmądrzejszym dwunastolatkiem jakiego znam.

    Boże bezbrzeżnie
    Żałosną jestem
    Bezbrzeżnie
  • Anonim 27.08.2015
    Wąsiak jest spoko, nie przeżywaj tak :)
  • Anonim 27.08.2015
    tak, mam na imię Wojtek i tez mam dwanaście lat ;p
  • Wąs 27.08.2015
    Ona jest nie normalna!
  • Wąs 27.08.2015
    Filip ty też jesteś Wojtek... Wojtki są wszędzie!
  • Wąs 27.08.2015
    Nienormalna*
  • Anonim 27.08.2015
    wszystkie Krzyśki to fajne chłopaki :v
  • Senezaki 27.08.2015
    To ja będę Wojtką xXo
  • Wąs 27.08.2015
    Filip skąd znasz moje imię o_O fb, opis ze starego profillu, ILLUMINNATI?!
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Niemampojęcia, ja wiem, że chodzi Ci o to, abyśmy używali tego słowa, bo wzbogaca język, ale ty go po prostu nadużywasz i tyle. I wyobraź sobie, że ludzie je znają, ale to archaizm.
  • Slugalegionu 27.08.2015
    Ile Ty masz wogóle lat, aby traktować mnie gorzej ze wzgląd na mój wiek?
  • Anonim 27.08.2015
    Em... Tymbark?
  • Anonim 27.08.2015
    Wąs Twoje imię jest wypisane na każdym skrzyżowaniu
    nawet mamy identyczne inicjały ;p
  • Slugalegionu 27.08.2015
    A tam Tymbark, to o honor już idzie.
  • Slugalegionu 27.08.2015
    tu*
  • Wąs 27.08.2015
    Ta ironia niamampojęcia, ja wiem -Wojtek
  • Wąs 27.08.2015
    Fillip, jaak ty się nazywasz?
  • Johnny2x4 27.08.2015
    To jest Krzysztof :)
  • Wąs 27.08.2015
    Filip czy ja... XD
  • Ekler 27.08.2015
    Filip to Krzysztof
  • Johnny2x4 27.08.2015
    A dokładnie Krzysztof Sierpień :)
  • Wąs 27.08.2015
    Jak to głupi brzmi... Filip to Krzysztof...
  • Wąs 27.08.2015
    Aha! Ty masz K. S. A ja K. Sz. !
  • Anonim 27.08.2015
    Johnny... Nie podaje się swojego imienia, a już w szczególności CZYJEGOŚ imienia na takich portalach...
  • Wąs 27.08.2015
    Znaczy on xD
  • Johnny2x4 27.08.2015
    Zwyczajnie :) Taki artystyczny przydomek. Coś jak Aleksander Głowacki vel Bolesław Prus. :)
  • Wąs 27.08.2015
    Shiroi i tak każdy zainteresowany wie xD
  • Anonim 27.08.2015
    Ale nie wiadomo, kto jeszcze może się tu kręcić.
  • Johnny2x4 27.08.2015
    A na Opowi nie ma hakerów, którzy czyhają na niewinnego Krzysztofa vel Filipa :)
  • Wąs 27.08.2015
    Shiroi, ja pedofilem nie jestem :P nie wiem jak ty?
  • Anonim 27.08.2015
    Czy ja śnię? Czy mnie się to tylko wydaje?

    Nigdy więcej żadnego internetu. Nigdy więcej.
  • Wąs 27.08.2015
    Jeeeeeeeeeeee. Niemampojęcia ma nas dość!!!!!!
  • Wąs 27.08.2015
    Jak mi się chce napisać parodię kontentu!
  • Anonim 27.08.2015
    w sumie nic wielkiego się nie stało, ale takie zachowanie jest po prostu nieeleganckie ;)
  • Johnny2x4 27.08.2015
    To tylko imię i nazwisko. :)
  • Wąs 27.08.2015
    Wszyscy tacy starzy a ja... ;C
  • Senezaki 27.08.2015
    Ja nie jestem stara :')
  • Wąs 27.08.2015
    Patrze na twój profil i jasie czuje stary

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania