...

...

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dekaos Dondi 12.09.2020
    Bożeno Joanno→Niczym nostalgiczna bryza wspomnień. Daje po wyobraźni.
    Całość, lecz dwie pierwsze najbardziej:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 13.09.2020
    Niektóre chwile przeżywa się bardzo intensywnie, dlatego wspomnienia palą niczym płomienie. Czas mija, gdy sięgam wstecz i przywołuję dawne obrazy.

    Miło, że zajrzałeś. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 12.09.2020
    Przemijanie i żal za wiosną życia. Ale jesień też ma w sobie urodę. Kobietą jest się do końca dni. Tak jak Afrodyta jesteśmy boginiami miłości, piękna, kwiatów, pożądania i płodności.
    Narodziny Afrodyty maja różne mity. Jeden z nich to: kiedy Kronos odciął sierpem genitalia Uranosa i wpadły do morza w pobliżu Cypru, woda otoczyła je białą pianą, z której następnie wyłoniła się przepiękna Afrodyta.
    Bardzo ciekawe twoje strofy i rzewne.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 13.09.2020
    Wiele przeminęło i na to nic nie można poradzić. Ale były chwile, gdy czułam się wspaniale jako kobieta. Dlatego mi ich żal, wiem, że nie powrócą. Czasami dobrze o tym pomyśleć. Dziękuję za odwiedziny i świetny komentarz.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • LBnR zaprasza do wzięcia udziału w zabawie na słowa!
    W tym wątku uzyskasz wszystko o Bitwie:
    https://www.opowi.pl/forum/konkurs-lbnr-nr-77-wyzwanie-rzucone-w1311/
    Jeszcze do 16 wrzesnia można zaszaleć. Więc napisz i baw się dobrze.
    Serdecznie zapraszamy i liczymy na ciebie!!!
    Literkowa pozdrawia
  • Pan Buczybór 13.09.2020
    Muszę przyznać, że naprawdę "mięsiste" są twoje wiersze. Bogate metafory, bardzo obrazowe budowanie. Podoba mi się ogólnie taka poezja.
  • Bożena Joanna 14.09.2020
    Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 14.09.2020
    Coś niezwykłego, przepięknego i wspaniałego. Czytanie utworów w takim stylu jest jak oglądanie pięknych, bajecznych, fantazyjnych obrazów. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 14.09.2020
    Przeglądałam zdjęcia z tamtych stron i naszły mnie refleksje. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania