.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Cóż, nie każdy umie docenić dobrą prozę, jak widać, ale nie każdy też jest na to emocjonalnie gotowy. Mi się ten fragment podobał, przypadł mi on do gustu, zarówno na płaszczyźnie języka jak i treści, więc pozostaje mi zostawić pięć ;) Pozdr!
  • Constantine 11.04.2016
    A, no tak, jedynka już na swoim miejscu.
    W każdym razie, dziękuję Ci bardzo za wizytę i miłe słowo :)
  • Haru 11.04.2016
    Bohaterowie opowiadania wydają mi się być pustymi narzędziami, których użyłaś/eś do poprowadzenia fabuły i opisania Julii, ich wypowiedzi brzmią jak typowy fragment opowiadania, jest w nich zdecydowanie zbyt mało realizmu, myślę, że powinny być bardziej... Ludzkie, o!
    Ale to moje okropne czepialstwo, ja po prostu lubię, kiedy ludzie mają charaktery i nie są tylko ubarwiani czynnościami, które wykonują lub zdarzeniami z ich życia.
    Język jest bardzo ładny, nie ma żadnego chaosu, błędów (przynajmniej mi się nie udało żadnych dostrzec), treść i fabuła świetne.
    5 :))
    ps: Nie przejmuj się anonimową jedynką, ktoś musi być wyjątkowo nudny, żeby się w to bawić...
  • Constantine 11.04.2016
    Och, to nie czepialstwo, a raczej słuszne spostrzeżenie, gdyż wypowiedzi postaci były właśnie zaczerpnięte z opisów w pierwszej wersji opowiadania. Teraz więc widzę, że widocznie to był średni pomysł, by tak to wszystko pomieszać, ale dziekuję Ci za taką uwagę, wiem już, na co bardziej zwrócić uwagę przy kolejnym opowiadaniu. A poza tym, chyba lepiej własnie, że lubisz ludzi z charakterem :F
    Dzięki również za miłe słowa i za samą wizytę :)
    odnośnie anonimów, to raczej się nie przejmuję, to juz powszechne :)
  • Haru 11.04.2016
    Constantine Czy ja wiem, czy dobrze... Trudno tych ludzi znaleźć, problemy dzisiejszego świata XD
    Nie masz za co dziękować, powodzenia w pisaniu!
  • Constantine 11.04.2016
    Haru, ale warto szukać, warto :)
    Dzięki, również życzę owocnych prac :)
  • KarolaKorman 12.04.2016
    ,,siebie samego'' -siebie samej
    To ci historia. Krążyłeś, krążyłeś i dotarłeś do celu. Fajnie ujawniałeś po małym fakcie całą rzecz, która zgrabnie złożyła się w całość, 5 :)
  • Constantine 13.04.2016
    Dziękuję bardzo za komentarz, Karola :)
  • Rasia 13.04.2016
    "Pragnę wierzyć w to, iz realne oblicze Julii" - iż*
    "jest położona wcale nie daleko waszego domu" - niedaleko*
    "wydaje się być głębszą niż można przypuszczać" - przecinek przed "niż". Ponadto ostatnio czytałam, że wyrażenie "wydaje się BYĆ" jest niepoprawne, że powinno się pisać bez "być". Tak więc raczej "wydaje się głębsza* i w kilku miejscach jeszcze potem, przejrzyj sobie :)
    "Tak, łącznie z jej zabójcą. – dodaję" - bez kropki
    "Wszystko co się zdarzyło, nie było dzieckiem okrutnego zbiegu okoliczności," - przecinek przed "co" i... czy tam na pewno miało być "dzieckiem"?
    "okrutnego zbiegu okoliczności, ani tym bardziej dziełem seryjnego mordercy, " - bez przecinka
    "Czuję jak na moją twarz wypływa uśmiech" - przecinek przed "jak"
    "ma prawo okazać się być nic nie znaczącymi słowami" - bez być :)
    "nic nie znaczącymi słowami" - nieznaczącymi*
    "Matka, w już miesiąc po tym wydarzeniu" - bez "w"
    Troszkę błędów było, ale na jak długi tekst! Bardzo mi się podoba, świetnie Ci wyszło :) Ciekawa historia, bardzo się wciągnęłam, prawie tak jakbym była w skórze narratorki :) Zostawiam 5, lubię taką tematykę, świetnie wymyślona fabuła :)
  • Constantine 13.04.2016
    Coś i tak ich na mój gust za dużo, aż ciężko mi ogarnąć szczególnie połączenia z 'nie', zaraz to poprawię xD Dziękuję za wizytę i komentarz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania