Pst

Pst

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • o nim pseud miesiąc temu
    To jest przepiękne. Gratuluję talentu.
  • Sky miesiąc temu
    Tylko bez sarkazmu proszę. Ktoś, kto siedzi w oblężeniu, zatracił poczucie piękna. Piękno można rozpoznać, mając możliwość porównania.
  • Grafomanka miesiąc temu
    Nie sądzę, że takie teksty mogą się Bogu podobać. Toż tu nawet rym gramatyczny... niedobrzew!
  • Sky miesiąc temu
    To nie jest pisane dla Pana Boga.
  • Grafomanka miesiąc temu
    To tym bardziej do dupy, bo Pan Bóg miłosierdziem się kieruje, więc ma litość dla marnych tekstów
  • Sky miesiąc temu
    Pan Bóg nie ucieszył by się z Twojego słownictwa.
  • Grafomanka miesiąc temu
    ucieszyłby - nad Twoimi błędami, i pisaniem też, to chyba załamał już ręce...

    Co mnie zatrzymało? Fakt, że ludzie wstawiają na portale literackie wiersze, które jedynie gdzie mogą się pojawiać, to w podstawówce, i to nie w ostatnich klasach.

    Rym, to tu leży przede wszystkim i kwiczy...
  • wikindzy miesiąc temu
    Grafomanka, Jest Bogumiłem?
  • Sky miesiąc temu
    Spece od dobrych tekstów nie zajmują się marnymi tekstami, tylko przechodzą obojętnie. A wi c co Cię tu zatrzymało?
  • o nim pseud miesiąc temu
    Na miłosierdzie Boskie! Apeluję do obu, o nieużywanie imienia... po próżnicy.
  • Grafomanka miesiąc temu
    To nie używaj...
  • Sky miesiąc temu
    A Ty Grafomania polonistka z wykształcenia?
  • Grafomanka miesiąc temu
    Ja już po podstawówce...
  • Sky miesiąc temu
    Jeżeli tak, to cieszę się, że będę mogła się od Ciebie coś nauczyć.
  • Grafomanka miesiąc temu
    czegoś nauczyć... ucz się zatem, nie będę przeszkadzać, tylko poczytaj o rymie zanim znowu wpadnie Ci do głowy czymś się podzielić...

    Dobrej nocki życzę!
  • o nim pseud miesiąc temu
    Przepraszam, ale nie mogę kontynuować tej rozmowy, gdyż jestem człowiekiem głęboko religijnym, a tu są nieprzestrzegane... same rozumiecie.
  • Sky miesiąc temu
    Przepraszam, jeżeli uraziłam uczucia religijne.
  • o nim pseud miesiąc temu
    Sky Łatwo powiedzieć przepraszam, ale... drugie przykazanie wyraźnie zakazuje nadużywania imienia Boga. A tu jakieś takie przepychanki z waszej strony. Czy się będzie Bogu podobało, czy nie itp. Ależ drogie panie nie tędy droga, proszę nie zniżać boga do roli krytyka?
  • Sky miesiąc temu
    o nim pseud Ale to ja grzeszę nie Ty
  • o nim pseud miesiąc temu
    Sky "Ten, kto zło widzi, a miecza w krwi tego zła nie zamoczy, temu tym samym mieczem głowa będzie odcięta, nie później, jak trzy niedziele od czasu zdarzenia."

    Czyżbyś nie wiedziała, co jest napisane w liście do koryndian?
  • Sky miesiąc temu
    o nim pseud No trudno, co ma być to będzie. Taka jest Wola Boża.
  • Sky miesiąc temu
    Myślałam, że mi pomożesz, boś taka tu mądra na tym portalu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania