...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Nazareth 27.04.2016
    300 metrów przed nami - liczby piszemy słownie. (Znalazłem! Przyczepiłem się! Hura!)
    Skądś ty wzięła ten tekst dziewczyno? Nie wpadłbym na podobny pomysł choćbym myślał sto lat. Walka o życie w lodowej nicości i to wszystko bez heroizmu, patosu. Poprostu dziewczyna, która próbuje przeżyć. Te krótke zdania przeplatane długimi, brzmią tak jakby para wydobywała się z ust mówiącego. Budują klimat, napięcie. Przeczytałem to jednym tchem nie mogąc się oderwać. Jest tutaj wyrafinowana prostota, której ci zazdroszczę, razem z tym tekstem trafiasz na listę autorów, których śledzę :)
  • xxECxx 27.04.2016
    Buuuu i się przyczepil :) z każdym kolejnym zdaniem układała się całość, która już w połowie pisania wiedziałam do czego zmierza, ale właśnie to lubię, zaskoczyć czytelnika i dziękuje za 'śledzenie', ja Cię śledzę już od dawna :)
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx doprawdy? Nie domyśliłbym się! Jesteś jedną z tych cichociemnych?
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth bo ja tak z ukrycia obserwuje i buduje napięcie... chyba tylko i wyłącznie w mojej głowie :)
  • Neurotyk 27.04.2016
    Nazareth, cześć Cichociemnym z Anglii na ziemię Polską!
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx No nie wiem, teraz to wyskoczyłaś jak fantomas! Odezwij się czasem jak już czytasz, skrytykuj, objedź, podejmij dialog. Nazareth jest gadatliwym stworem :)
  • Nazareth 27.04.2016
    Neurotyk Cześć poległym! Ave Cezar morituri de salutant! (Nazareth przesadził troszkę z winem ;) )
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth Fakt, gadatliwy to Ty jesteś, ale masz mnóstwo fanów, którzy tak Cię kąsaja z każdej strony, a ja.. poczytam, przemyśle i mam tą swoją satysfakcję, że trafiłam na tekst warty uwagi, może jeszcze dam znać, że żyje :)
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx oh! Już nie przesadzaj z tym mnóstwem. Parę osób które lubi się podroczyć. Nigdy więc niezaszkodzi kolejny kąsający :) Dawaj znać że żyjesz EC wydajesz się być ciekawaą osobą :)
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth Jeszcze Ci ta ciekawość bokiem wyjdzie jasne:)
    I taka rada dla Ciebie: Nie zdolasz przeczytać moich wszystkich tekstów :)
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx rada czy wyzwanie? Czy może zagadka, bo pisałaś już pod innym nickiem? Tak czy siak węszę jakiś haczyk...
  • Nazareth 27.04.2016
    Nazareth a co do ciekawości, to pewnie masz rację. Już nie raz wyszła. Ale mam duże boki, pewnie nawet nie zauważe :D
  • xxECxx 27.04.2016
    A tego już nie wie nikt :)
    I wynocha spać! Tylko mi tu spamuje pod jakze szacownym moim opowiadaniem :)
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx Za spam przepraszam, jak masz ochotę pogadać to monitoruję forum :D
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth jakie forum? :)
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx Forum opowi. Czyżbyś jeszcze nie zajżała do tej jaskini degrengolady i dekadencji? :)
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth w życiu! Unikam ludzi, bo mnie drażnią, ale przed chwilą zajrzalam znalazłam post, w którym ktoś spytał o wiek opowiczow'
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx No był taki. Tam się jednak nie udzielałem. Co do ludzi, zgodzę się większośc jest irytująca, ale czasem warto jest przeprawić się przez to morze by znaleźć kilka osób z którymi warto się zapoznać i porozmawiać. Na tym portalu znalazłem ich naprawdę dużo.
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth wierzę na słowo i dziękuje za dzisiejszy dialog, przez który jutro nawet piąta kawa mnie mentalnie nie obudzi, ale cóż... było warto :)
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx Cała przyjemność po mojej stronie. Śpij dobrze. Do kolejnej rozmowy? :)
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth Do kolejnej, jeżeli będzie ku temu okazji np w postaci Twojego opowiadania...
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx W krótce :) Mam parę otwartych projektów, może w końcu uda mi się coś skończyć :)
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth czy to o czym piszesz to wspomnienia czy fikcja? zresztą co by to nie było, pisz dalej i więcej... posiadasz tą lekkość w pisaniu, ktora bardzo przyciąga
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx Większa część to fikcja. Wspomnienia amerykańskiego wieśniaka, to anegdoty z mojego życia. Dwie noce w Szwecji to opowieść o wycieczce którą faktycznie odbyłem. Całą resztę zmyśliłem :D Dziękuję ci za taką przychylną opinię, dobre słowo zawsze dużo znaczy i zachęca do dalszej pracy :)
  • xxECxx 27.04.2016
    Nazareth Dzisiaj również dostałam kilka przychylnych komentarzy, za które jeszcze się nie odwdzieczylam, a mam taki zamiar :) Dobranoc, ostateczne
  • Nazareth 27.04.2016
    xxECxx Za nic nie musisz się odwdzięczać. Wszystko było szczerze i bezinteresownie. Dobranoc :)
  • Neurotyk 27.04.2016
    Przeczytam rano, zbyt śpiący jestem:)
  • xxECxx 27.04.2016
    Proponuje po kawie, jeżeli lubisz :) Dobranoc
  • Neurotyk 27.04.2016
    xxECxx, kocham kawunie:D Dobranoc:)
  • Nazareth 27.04.2016
    Neurotyk xxECxx Dobranoc wam. Znów zamykam lokal jak nocny stróż...
  • kornik 27.04.2016
    Z tym zapisem: cyfry czy litery to skomplikowana sprawa i nieunormowana. Jak sobie wyobrażasz podręcznik matematyki?
  • Nazareth 27.04.2016
    Podręcznik z matematyki nie jest dziełem literackim :D
  • kornik 27.04.2016
    To miała być retoryka, nie ma wymogu formy zapisu - są oczekiwania. Wot wsio
    Dzieło literackie? - zabawne pojęcie
    Tera pytanie retoryczne(programy szperające cały czas pracują)
    Czy USA to państwo policyjne?
  • Nazareth 27.04.2016
    Moi przełożeni każą mi napisać, że nie XD
  • kornik 27.04.2016
    Sam widzisz czym jest wolność słowa, pozostają myśli
  • Nazareth 27.04.2016
    Wolność słowa należy do ludzi którzy nie boją się konsekwencji. Nie wiem jak trafiliśmy na tory tej rozmowy ;)
  • kornik 27.04.2016
    Zaliczyłeś już wielki kanion?
  • Nazareth 27.04.2016
    Jeszcze nie :) Chciałbym kiedyś. Wielu rzeczy nie widzałem jeszcze tutaj. To naprawdę wielki kraj.
  • kornik 27.04.2016
    Znałem kiedyś dziewczynę, była dziesięć(10) lat w Australii. Spytałem się o Ayers rock, nie wiedziała o czym mówię. Różnie bywa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania