Zamieszany → yanko wojownik 1125

Zbynio z Edkiem, w ramach eksperymentu zmieszali młode wino z bimbrem i dolali zacieru.

Zacieru to dolali, już po spożyciu mieszanki – mieszanka czyniła wszystko na swoje podobieństwo.

Zamieszali jeszcze bardziej i mieszanka miała w sobie coraz więcej mieszanki.

Mieszanki w mieszance da się rozpuścić określoną ilość, potem zmysł jest zbyt pomieszany.

 

Zbynio nie wiedział jak, ale wrócił pod swoją chałupę i wlazł do środka.

Pomieszany podszedł do stołu, oparł się, spojrzał na bochen chleba, wtedy odczuł głód, chyba bardziej w umyśle niż w żołądku.

Chleb to mniejszy był, to większy. Wskutek pulsującej mieszanki, chleb Zbyniowi w oczach pulsował.

Instynktownie wyciągnął scyzor z głębokiej kieszeni portek i agresywnie podszedł do przekrojenia bochenka na pół, ale mieszanka zbyt mieszała. Pozarzynał się, podrapał a chleb wypuścił.

Zasnął w wyrze, jak stał, tylko buty zrucił.

 

Obudził się zdecydowanie nie w czas, ale już wystarczająco by poczuć wstręt egzystencji, co to na drugi dzień, potęgowany przez hałas. Coś tupało, rozrywało mu to zmysły. Przymknąwszy jedno oko uniósł głowę, spojrzał z łóżka, skosem w dal podłogi – myszy maszerowały gromadą i tak tupały…

Gdzie ten kot?! - Wrzeszczał Zbynio.

Oj, rozprawi się on sam z myszami, a potem pogada z kotem, tylko buty wzuje – spojrzał mgławym wzrokiem na walonki - z jednego wystawał ogon kota, z drugiego łeb, obok leżał zakrwawiony scyzor w zaschniętej jakby kałuży krwi.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pasja 16.03.2021
    Ha, ha, ha dobre zamieszanie. A kocur poległ na polu bitwy, eh szkoda.

    Zasnął w wyrze, jak stał, tylko buty (zrucił)... literówka

    Podam tak na początek, yanko
  • W punkt - za zbyt oczywiste było, na szybko powstało, p innym też na szybko a właściwego rozpoczętego, jak pies stolarza miał dużo bud i sikał do trocin by płoszyć koty, nie dokończyłem.
  • Ty zamieszany przeniosłem w inne miejsce tekst, aby mógł być na głównej. Więc jak chcesz to możesz tutaj zostawić, albo zlikwidować. Twoja wola hahahhaha
  • Agenci się zabawiali im zostawiłem przyjemność :)
  • Dekaos Dondi 16.03.2021
    Yanko lub podróbka Yanka↔Bardzo zmieszany tekst, ale koncept ciekawy.
    Nie wiadomo, czy to on zarżnął kota, bo pomylił z chlebem, czy białe myszy napadły kota i poprzegryzały na połowy, wspomagając się scyzorykiem:))
  • Yanko - się nie ukrył, pomylił kota z chlebem ;)
  • Szpilka 16.03.2021
    Tak to jest, gdy się człek opije do nieprzytomności i tylko kota żal. Też stawiam na Yanka ?
  • Dobrze postawione i prawidłowo :)
  • Pasja 18.03.2021
    Stawiam na Tolka Banana - Yanko!
  • Tak, trafione :)
  • Pasja 19.03.2021
    yanko wojownik 1125 całkiem nie byłam pewna. Pozdrawiam
  • pasja, Typowe yankowe, ale ktoś mógł się podszywać, to fakt, że całkowicie tutaj pewności mieć nie można.
  • Kocwiaczek 18.03.2021
    Ja też za Yanko. A mawiają, żeby nie mieszać, bo się w łebku pomerda? A jak już to iść jedynie z procentami w górę;) Tylko czemu zawsze jest tak dużo stopni na tych schodach? ;)
  • Bez pudła, ale wierszyka to już by nikt nie zgadł, poza Laurą:)

    Mieszać absolutnie nie można, świadomość wtedy ginie i to to tylko jeden z niekorzystnych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania