Zamknij gębę

Cisza, to jedyne co chcę teraz słyszeć.

Patrzę w zaciemnione zwierciadło duszy. Przechylam głowę na boki, wytężam wzrok i kurwa nic.

Co za pieprzona ironia.

Ukrywam twarz w dłoniach, zamykam oczy i pocieram zmęczone skronie.

Pieprzona pustka.

Z głośników warczy wściekła gitara, jakiś cwel drze ryj do mikrofonu i ta wściekłość mnie jeszcze bardziej nakręca.

Uśmiecham się w duszy, odpalam papierosa wstaję z kanapy, sięgam po nowo zaczętą butelkę taniej whisky i tańczę, a raczej staram się utrzymać równowagę. W końcu i grawitacja zawodzi, z głośnym hukiem ląduję na kolana, z otarć wydobywa się czerwona ciecz, a ja skupiam całą swoją uwagę na przewróconej butelce, z której wylewa się otumaniający bursztyn.

Drę się na całe gardło, rozrywam od środka.

Słone krople myją brudny dywan.

Pieprzyć to wszystko, staję na parapecie. Pod moim butem czmychają pionki, robię krok, wstrzymuję oddech.

 

Wiatr bawi się moim ciałem.

Paraliżujący ból.

Wypuszczam oddech, na sekundę otwieram oczy.

Ktoś zza chmury kiwa zrezygnowany głową, wykrzywiam usta w uśmiech, pokazuję środkowy palec.

 

Orchid.Solma

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Czytając miałem dziwne skojarzenie, że ktoś siedzi we wnętrzu swojej duszy. Ciemno tam, nic nie widać, a jednak coś się czai. Powstaje wewnętrzny konflikt, bo nie wiadomo, o co w tym biega. Później ciąg zdarzeń, jak wyżej, w tekście,
    aż w końcu okno duszy samoczynnie się otwiera. Zaprasza. Daje wybór. Można stanąć na parapecie. Iść krok dalej.
    A później lot bezbolesny, do czasu. Zrozumienia, lub nie. A jednak nadzieja jest, skoro wie, który to środkowy palec.
    Pozdrawiam?:)
  • Orchid.Solma dwa lata temu
    Hej, dziękuję za zrozumienie i odwiedziny :) Również cieplutko pozdrawiam :)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Pomysł niezły, wykonanie nienajlepsze. Popraw literówki, interpunkcję, a będzie git. Na razie 4.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie najlepsze*
  • Orchid.Solma dwa lata temu
    Hej, dzięki za odwiedziny.
  • ten ja dwa lata temu
    Świetne wykonanie i pomysł, Loluwo:)
  • Orchid.Solma dwa lata temu
    ten ja dziękuję ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Dla mnie ten tekst, to jakby próba samobójstwa. Alkohol dla odwagi przed skokiem... i bardzo dużo złości, gniewu. Do wszystkich, w tym Boga.

    Przerażający tekst!
  • Orchid.Solma dwa lata temu
    MartynaM najważniejsze wzbudzić emocje, chyba się udało, z tego powodu jestem zadowolony aczkolwiek nie spodziewałam się takiego komentarza. Tak czy siak dziękuje za poświęcony czas.
  • ten ja dwa lata temu
    Czytałem kilka dni temu, czasłem piątaka i nie komentowałem, ale podoba się.
  • Orchid.Solma dwa lata temu
    Dziękuję, najważniejsza że ci się podoba. Nie liczę na kom ale miło je poczytać nawet te najgorsze ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania