.....

,.....

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Dekaos Dondi 12.03.2022
    Mgło↔?Pierwsze skojarzenie→jakby od: delikatności, poprzez umiarkowanie, na horrorze klaustrofobicznym kończąc.
    Mam jeszcze inne skojarzenie, ale słów odpowiednich brakuje. Wyobraziłem sobie tekst:)↔Pozdrawiam:)?%
  • Mgła 13.03.2022
    Lubię wiedzieć że jesteś ?
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za czytanie ?
  • Dekaos Dondi 14.03.2022
    Mgła↔Ja też?:)
  • kikimora 12.03.2022
    Bardzo dobry, obrazowy wiersz.
  • Florian Konrad 13.03.2022
    Też tak sądzę.
  • Mgła 13.03.2022
    Florian Konrad dziękuję:)
  • Mgła 13.03.2022
    Bardzo mi miło:) dziękuję?
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie z "Rymami" ?
    Liczymy Na Ciebie!!!
    Tematy to:
    - NIE WSZYSTKO...
    - ABSTRAKCJA...
    Możesz pisać na pierwszy lub drugi, albo powiązać obydwa.

    Piszemy do 31.03.2022 do godziny 23:59
    Więcej na naszym profilu:
    https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/
    lub w wątku konkursowym:
    https://www.opowi.pl/konkursy/

    Z życzeniami owocnych literackich chwil
    Literkowa
  • Lotos 13.03.2022
    Ładny obraz napisałaś.
  • Mgła 13.03.2022
    Dziękuję?
  • JamCi 13.03.2022
    Przejmujące. Zobaczyłam ją. Zobaczyłam świat, który miał wyciszyć łodyżkami kwiatów a przerósł ciężarem ziemi.
    Zastanawiające jest to "zajadliwie". Zamierzone podwójne znaczenie?
  • Mgła 13.03.2022
    Miało być zjadliwie
    Czasami tel przestawia literki a ja rzadko czytam to co piszę??
    I stąd te błędy
    Dziękuję pięknie za czytanie ?
  • zsrrknight 13.03.2022
    dobre
  • Mgła 13.03.2022
    Dziękuję ?
  • W sensie plastycznym: bezbłędnie, treść? Podmiot liryczny mówi o dojrzewaniu osoby płci pięknej, prócz: puenty, która jest dość dwuznaczna i aluzyjna, czy na pewno "zajadliwie", a nie: "zjadliwe"? Oto ona:

    "w szczelinach przygniecione myszy
    piszczą zajadliwie"

    Najwidoczniej podmiot liryczny jest dobrze zorientowany o różnych zakamarkach na tym portalu, oczywiście: jest to tylko i wyłącznie moja skromna interpretacja.

    Łukasz Jasiński
  • Mgła 13.03.2022
    Tak podmiot liryczny doskonale zna to miejsce
    Na tej ziemi wzrastał i to jest jego dom
    Błąd poprawię :)
    Dziękuję za uważne czytanie i wnikliwą interpretację
    Pozdrawiam Łukaszu
  • A proszę bardzo, Mgiełko i też poprosiłbym o komentarze w moich dwóch ostatnich erotykach, które dziś opublikowałem i Towarzystwo Świętej Adoracji, ojej, Towarzystwo Wzajemnej Adoracji świadomie mnie ignoruje, inaczej w ogóle przestanę pisać i dawać merytoryczne komentarze - kolejny portal straci aktywną intelektualnie osobę, więc?

    Łukasz Jasiński
  • A nie lepiej tak:

    "w szczelinach kościelne myszy
    piszczą zjadliwie"

    Łukasz Jasiński
  • Mgła 14.03.2022
    Łukasz Jasiński przepraszam ja się w portalowe wojenki nie mieszam ?
    Chętnie przeczytam Twoje erotyki :)
  • I koniecznie proszę zostawić jakiś komentarzyk, bo: dopóki będę miał jednego Czytelnika - będę pisał, a jeśli chodzi o portalowe wojenki - to sam zostałem zaatakowany, a ponieważ nie jestem chrześcijaninem - nie nastawiam drugiego policzka, nie chcę być ofiarą i męczennikiem.

    Łukasz Jasiński
  • Mgła 14.03.2022
    Łukasz Jasiński nie wciągaj mnie w te intrygi
    Jestem tu nowa i potrzebuję miłej przyjaznej atmosfery ?
  • A co ja robię? Z nikim nie rozmawiam, tylko z tobą, a resztę będę ignorował (zaczepki), miłego dnia.

    Łukasz Jasiński
  • Oczywiście, że "delikatna łaska" nie jest błędem: jest to świadoma gra słów i dziękuję za komentarze.

    Łukasz Jasiński
  • Tak przy okazji, Mgiełko, chyba sama zauważyłaś, że dzięki mnie: straciłaś nieśmiałość i nagle jesteś aktywna - dajesz dużo komentarzy, a wcześniej? Wbrew pozorom, bardzo dużo tutaj czytam, jednak: czytelnicy nie muszą o tym wiedzieć, a rozmawiać z tobą lubię - nie odrzucasz mnie i akceptujesz mnie, kiedyś zrobiłem sobie płatne testy na inteligencję z pięciu różnych źródeł i wyszło mi - IQ 128 - 135, a to z kolei oznacza, iż należę do populacji, która wynosi 6%, inaczej: należę do mniejszości - mniejszość nigdy nie wygra z większością. Jeśli ktoś uważa, że jest osobą inteligentną, bo: pełni bardzo wysokie stanowisko - jest w ogromnym błędzie, taka osoba w mojej sytuacji by po trzech dniach umarła, jednocześnie: jest duża różnica pomiędzy inteligencją wrodzoną i nabitą, także: mądrością, więc, uwierz mi, nie jestem najmądrzejszy - też jak każdy człowiek posiadam wady, kończąc: zostało mi do opublikowania już siedem mów wiązanych, potem: dam sobie już z tym spokój - nie widzę sensu tutaj tkwić - niczego tutaj nie znajdę, serdecznie dziękuję za okazane serce.

    Łukasz Jasiński
  • Mgła 14.03.2022
    Łukasz Jasiński nigdy nie byłam osobą nieśmiałą :)
    Mam po prostu mnóstwo pracy i nie zawsze tyle czasu aby komentować
  • A to proszę o łaskawe wybaczenie za niestosowność, zresztą: tylko głupi uważa, że jest najmądrzejszy, gdy będziesz miała wolny czas, to: dwa komentarzyki? Tak przy okazji: SingSong to diabeł, natomiast: Narrator - anioł i walczą o moje Ciało, Umysł i Duszę - CUD, dobra, już nie przeszkadzam.
  • Mgła 14.03.2022
    Łukasz Jasiński ?
  • SwanSong 14.03.2022
    Łukasz Jasiński
    Żebrzesz o komentarze? Żałosne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania