Zapłodnienie (bizarro drabble)

Okazało się, że mam dziecko. Urząd Prenatalny przysłał mi je kurierem w paczce. Ociekało wodą, było półprzezroczyste, ale miało moją twarz. O pomyłce nie mogło być mowy. Zrobili testy, wszystko się zgadzało. Jako matkę wpisali wodę z kibla. Najwyraźniej zaliczyłem wpadkę. Wystarczyło raz spuścić się w toalecie. Woda widocznie miała wtedy te dni i zaciążyła. Co gorsza trzepałem też kilkukrotnie w parku, lesie, pod sklepem, a nawet w tramwaju. A mówili mi, że masturbacja jest niezdrowa. To teraz mam za swoje. Wolałem nie myśleć, co przypadkowo zapłodniłem, ile mam teraz dzieci i jak one wyglądają. I kto może zażądać alimentów.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Jarema 01.09.2020
    Pomysłowe, ale niesmaczne, nawet jak na standardy i zepsute gusty userów z opowi.
  • Ant 01.09.2020
    Matko jedyna ?
  • fanthomas 02.09.2020
    Zapomniałem napisać że to prawidłowa reakcja :)
  • laura123 01.09.2020
    Coraz bardziej absurdalne, obleśne, niesmaczne, ale takie ma być.
  • Tjeri 01.09.2020
    Hehe, czyżby inspiracja Karolem Mitką?
  • fanthomas 01.09.2020
    Sam nie wiem, czytałem sporo tekstów Karola mitki a la fasolettiego, więc może mi coś w pamięci pozostało
  • Tjeri 01.09.2020
    fanthomas - Śmieciowisko Fasolettiego mi się skojarzyło
  • fanthomas 01.09.2020
    Tjeri to widzę że troszkę tematyki bizarro poznałaś :)
  • Tjeri 01.09.2020
    fanthomas
    Ano trochę wyczytałam, choć jakimś fanem nie jestem. Wolę bizarro bardziej absurdalne niż obrzydliwe, w sumie nawet najlepsze jakie czytałam obrzydliwe w ogóle nie było, ale "Śmieciowisko" na mojej półce stoi :D.
  • fanthomas 01.09.2020
    Tjeri no ja przeważnie staram się w absurd jednak iść
  • fanthomas 01.09.2020
    Na razie prawdopodobnie kończę na jakiś czas z tą tematyką
  • Tjeri 01.09.2020
    fanthomas
    Przejadło się?
  • fanthomas 01.09.2020
    Tjeri nie, miałem założenie 5 drabbli bizarnych i tyle napisałem, a co dalej to już poczekam jakie mi pomysły przylecą
  • fanthomas 01.09.2020
    W sensie na razie żadnych dziwnych pomysłów w głowie nie mam
  • Tjeri 01.09.2020
    fanthomas
    To super, jak sobie coś zakładasz i to realizujesz. Mnie od lat tylko konkursy do pisania motywują.
  • wicus 01.09.2020
    We wcześniejszych komentarzach najczęściej powtarza się słowo: "Niesmaczne". Trudno się nie zgodzić. Lubię przywoływać skojarzenia, teraz chyba byłby to Monty Python. Ale tam się udało, tu nie.
  • fanthomas 01.09.2020
    Wicus raz się uda raz się nie uda ale trzeba próbować ;)
  • Nachszon 02.09.2020
    Moje ciało zareagowało fizjologicznie - zatrzęsło się ze śmiechu. Kabaliści twierdzą, że onanizm jest zły, bo rodzą się demony. A tak praktycznie i nie magicznie: nie jest ważne kto z kim i gdzie śpi. Aby dzieci były zdrowe. Jak zawsze klasa humoru, niekiedy na granicy smaku, ale bez jej przekroczenia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania