Zapomniany Opowijski Piekarz Maurycy Lesniewski i Literkowa zapraszają do Wielkiej Bitwy na słowa

Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do fajnej zabawy ze słowem.

Maurycy podaje tematy i podpowiada:

 

„Kiedy tańczą płomienie sycone lękiem, ja stoję na krawędzi otchłani i walczę z demonami, które pożerają moją duszę” - STRACH to pierwszy temat.

„Jesteśmy jachtem z dwoma żaglami. To nic, że czasem zdarzają się sztormy, my i tak razem popłyniemy trasą naszego życia" - MIŁOŚĆ to druga myśl.

 

I dalej…

Rozwiniecie przeze mnie tematów jest tylko przykładowe i można to zrobić tak dowolnie jak tylko pozwala Wam wyobraźnia.

Literkowa dodaje…

Można chwytać jeden lub drugi lub złapać obydwa i zabawić się słowem.

To bardzo proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą poetycką. Potem opublikować na Głównej, a link umieścić w wątku na Forum pod:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

Maurycy kontynuuje…

Następnie czytamy i czytamy, komentujemy zgłoszone teksty, i czekamy na głosowanie! W tej ramie czasowej już nic nie poprawiamy.

Więc pisz i nie oglądaj się na innych, bo czas ucieka.

Tak, więc zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy. Niech czas na dodawanie utworów upłynie o północy 08 maja, a w razie konieczności decyzję o ewentualnej zmianie terminu pozostawiam Literkowej Bitwie na Rymy.

Życzę udanych wierszy (lub prozy poetyckiej), miłej zabawy i niech wygra najlepszy!

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

 

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji w następnej Bitwie.

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników?

Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Pasja 25.04.2021
    Ja już napisałam, a Wy piszcie i bawcie się dobrze

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania