Zapowiedź

Nazywam się Elizbeth Jankins i mam 17 lat. Życie nie raz skopało mi dupę, ale ja zawsze wstawałam i oddawałam dwa razy mocniej. Jak to mówiął: "Co mnie nie zbije, lepiej niech zacznie uciekać." Pewnego razu życie jednak zmieniło taktykę i przywaliło mi w twarz. Mocno. Tym razem się już nie podniosłam. Nie mogłam, ponieważ leżałam już martwa. A przynajmniej tak mi się wydawało dopuki "miła" pani doktor nie wybudziła mnie z narkozy i nie powiedziała, że już wszystko dobrze. Chiałam jej się zaśmiać w twarz. Dobrze?! W tedy jednak zrozumiałam, że chodziło jej o moje ciało - pustą skorupę, która niegdyś skrywała duszę, a teraz zionie pustkami. Może i faktycznie moje ciało nie poniosło żadnych poważnych obrażeń, ale moja dusza umarła i na bank właśnie zdycha w piekle - bo właśnie tam jej miejsce i nie dajcie sobie wmówić, mojej słodkiej sistrze, że jest inaczej, bo ja widzę to czego ona nie potrafi dostrzec - że to moja wina.

Ale koniec o przeszłości. Czas na teraźniejszość. Chciałabym powiedzieć wam coś o sobie. Długo zastanawiałam się nad tą kwestią i ostatecznie doszłam do wniosku, że najlepszy będzie cytat z jednej z moich ulubionych książek: "Niebezpieczne istoty" Kami Garcia i Margaret Stonl: "Ustalmy jedno: pisane mi jest być czarnym harakteram. Zawsze sprawie wam zawód. Wasi rodzice mnie znienawidzą. Nie powinniście na mnie stawiać. Na wzór do naśladowania przez waz się nie nadaję"

 

×××××

I co o tym myślicie? Bardzo zależy mi na waszej opinni.

Jak pewnie zauważyliście nowe opowiadanie jest bez tytułu. Jeśli macie na niego jakiś pomysł, proszę - pomóżcie!!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Koala 26.11.2017
    "dopóki"--> popraw sobie
    "chciałam"
    Wtedy--> razem
    "charakterem??"

    Dużo literówek ogólnie wszystkich nie wymieniłam, ale nie jest źle ;)

    Tytuł może coś w stylu: "Po drugiej stronie lustra ":D
    Zależy jak się historia rozwinie.

    Powodzenia;)
  • Nazareth 27.11.2017
    Nie widzę żadnego sensu w pisaniu zapowiedzi. To nie rubryka w gazecie, napisz rozdział albo nie.
    Zaczynanie opowiadania od: "nazywam się, tak a tak i mam tyle a tyle lat", świadczy o kiepskim warsztacie. To powinno wynikać z treści, żeby było naturalnie i ciekawie. Ja podobnie jak wielu czytelników gdy widzę taki wstęp, z reguły, przestaję czytać. Opowiadań które się tak zaczynają na samym opowi są dziesiątki. Dobrze chociaż, że nie kontynuowałaś z "mam tyle a tyle wzrostu, takie a takie włosy, oczy, uszy i nos..."
    Jest dużo błędów jak na tak króciutką notkę, przez to się źle czyta.
    Jeśli chodzi o treść, nic się tu nie stało, nie ma żadnego "haka" punktu zaczepienia, który sprawiłby, że po takiej "zapowiedzi" czekałbym na ciąg dalszy.
    Nie oceniam. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania