Poprzednie częściZapraszamy Szanownych Opowijczyków

Zapraszamy Opowijczyków do Bitwy na słowa o zapachu atramentowej sukienki

Literkowa z Maurycym zwycięzcą poprzedniej edycji, mają wielką przyjemność zaprosić na kolejną Bitwę na Rymy.

To bardzo proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą poetycką. Potem opublikować na Głównej, a link umieścić w wątku na Forum pod:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

 

Następnie czytamy i czytamy, komentujemy zgłoszone teksty, a następnie czekamy na głosowanie! W tej ramie czasowej już nic nie poprawiamy.

Więc pisz i nie oglądaj się na innych, bo czas ucieka.

 

W tej Bitwie kanwą do inspiracji są tematy:

Główny to: Zapach.

Dodatkowy to: Atramentowa sukienka.

I dalej... Maurycy podpowiada:

Jeśli szczęście jest zapachem kawy rozchodzącym się codziennie rano w szarości życia, to czy zdołam się wybudzić z koszmaru, aby znów poczuć jego aromat?

Moje przykładowe skojarzenie niech jest propozycją jednego z wielu torów, którym można podążyć w tym temacie. Każde nawiązanie, powiązanie aromatów i zapachów z uczuciami, tymi pozytywnymi, ale nie tylko, będzie miłe widziane w punkcie: „Zapach!”

Drugi temat ma poruszyć wyobraźnię w dziedzinie przyjmowanych postaw przez człowieka, kiedy to raz przywdziewa „Atramentową suknię” a innym razem, pancerną zbroję i wszystko zależy od nastroju (znowu uczucia) i sytuacji, w jakiej się akurat znajduje.

 

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

Można połączyć oba lub wybrać jeden. Można zaszaleć wyobraźnią.

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji w następnej Bitwie.

Termin publikowania prac wydłużyliśmy do 13.04.2020 tj. poniedziałek wielkanocny do północy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników?

Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką Literkowe Bitwy

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania