34.Admin to leń!

!

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • betti 02.04.2017
    Wiersz na pewno pisany emocjami, nawet silnymi, ale użyte słowa obdarły go z mocy. Pisałam już wielokrotnie, że wierszy nie pisze się tak, jak się mówi, tylko ubiera w słowa. Można stworzyć z tego wiersz, dodając metafory. Razi też powtórzone kilka razy ''i''. Początek też do poprawy, to ''bo wiesz'' jest zupełnie zbędne. Przegadałaś ten wiersz.
  • Anonim 02.04.2017
    kurczę, bo to jest embrion, który nie poznał poetki elki, dlatego pisze, jak embrion, bo nie zna kanonów poezji, może jest downem? kto wie, siedzi tam sobie i wymyśla, embriony tak mają.
  • Chiri Ho Go 02.04.2017
    Brzmi mi Ren emocjami.
  • Violet 02.04.2017
    Pochwalę Cię, podoba mi się. Może za trzydzieści lat zmieni się trend w poezji i zostaniesz noblistką; pamiętaj że ja cię pierwsza pochwaliłam. I na przekór wszystkim, którzy uznają ten wiersz za grafomański, postawię 4. Pozdrawiam.
  • Anonim 02.04.2017
    wiesz, co nie wiem, czy to dobry pomysł;
    i nie wiem, czy cieszyć się czy martwić?
    bo nie wolno chwalić, trzeba ganić, ranić, palić, głowy ucinać,
    więc zda się, że popełniłaś błąd.
  • Violet 02.04.2017
    chrum Ha, ja taka sobie jestem, chwalę to co mi się podoba i już ;) a błądzić jest rzeczą ludzką... a ja jestem prostym człowiekiem, więc tym bardziej pozwolę sobie na taki nierozważny krok... A kto mi zabroni? :)
  • Anonim 02.04.2017
    jedna samogłoska i kilka spółgłosek :]
  • Violet 02.04.2017
    za słaby wyraz mają ;)
  • KarolaKorman 02.04.2017
    Mnie się podobają porównania, właśnie dlatego, że są proste, 5 :)
  • Anonim 02.04.2017
    bo ja do prostego ludu piszę, do lustra.
  • Szudracz 02.04.2017
    Też chcę własny projekt, taki z talentem po dziadku koniecznie. Proszę:)
  • Anonim 02.04.2017
    Twój komentarz mógłby być inspiracją na nowy wiersz lub cd.
    a może z talentem po cioci elce xD
  • Szudracz 02.04.2017
    chrum Do kontynuacji, bo mój dziadek pisał wiersze.
    Recytował Świteziankę i nie tylko z pamięci.
  • Anonim 03.04.2017
    Szudracz, naprawdę pisał wiersze?
    a wstawisz kilka?
    byłoby uroczo. wstaw, co?
  • Szudracz 01.07.2017
    chrum Przypadkiem odkryłam, że nie odpisałam. Przepraszam za to niedopatrzenie.
    Pisał wiersze, ja mam tylko jeden, który zapamiętał mój wujek. Pozostałe podobno zniszczyły dzieci, kiedy były jeszcze bardzo małe. Dziadek pisał głównie do babci w formie akrostych. Pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 02.04.2017
    Bardzo przyjemny wierszyk. Jak zawsze 5.
  • Anonim 02.04.2017
    och, Pan jest zbyt łaskawy, na te grafomańskie sprawy :)
  • Kakarotto 02.04.2017
    Przyjemnie pobudza wyobraźnię, jestem pod wrażeniem, że tak prostymi środkami osiągnęłaś taki rezultat. Pozdrawiam, 5 ;)
  • Anonim 03.04.2017
    naprawdę?
    elka, dostanie szau, dziękuję :)
  • betti 03.04.2017
    Nie dostanę szału, przecież nikt mnie tu niczym nie zaskoczył... cały czas jednakowa proza życia.
  • Jo-anka 04.04.2017
    Chrumko, podoba mi się wierszyk, nie przeszkadza mi, iż słowa są ,,nie ubrane''. Czasem trzeba je odrzeć z powłoki narracji i domysłów. Wyjść, z narzucanych nam norm, nawiasów, by powiedzieć po prostu. Emocje to może zły doradca w życiu, lecz w pisaniu, bez tego nic nie ma wartości. To jednak tylko moje skromne zdanie, pozdrawiam.
  • Anonim 04.04.2017
    czyli, co Jo-anko, chójeczka? zbyt prosto, kurde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    idę się zapisać na świniobicie xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania