...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • betti 13.07.2019
    Jakbyś opisywała odcinek brazylijskiej telenoweli... raz widziałam, drugi raz nie pisze się na to. Dialogi jak dla mało ogarniętych.
  • Bożena Joanna 13.07.2019
    Przyjęłam do wiadomości Twą krytykę. Dziękuję.
  • betti 13.07.2019
    Ale nie Twoje dialogi, tylko w tych telenowelach...
  • Witaj Bożeno, przybędę wkrótce... Teraz sobie zaznaczę :)
  • Bożena Joanna 18.07.2019
    Serdecznie zapraszam!
  • Ok, jestem xd

    "Latem tam najchętniej przebywali we dwoje, ale jeszcze nigdy w swym ulubionym gniazdku nie przyjmowali gości,." - wyrzuć przecinek a końcu.

    "się do dziewczyny. Takie opinie krążą o mnie na uczelni?" - Przed "Takie" wstaw myslnik, bo to cd dialogu.

    "... zapytał ją Gianni, klękając przed nią i zakładając na rękę pierścionek z owalnym oczkiem w kunsztownej oprawie." - ją/nią za dużo dookreśleń. Z pierwszego "ją" spokojnie można zrezygnować.

    Elegancko opisana sielanka. Chwilami może troszkę przesłodzona, ale odczucia mam generalnie bardzo pozytywne.
    Bohaterzy mają dużo z o rej woli, co w życiu żadko jest spotykane.
    Pozdrawiam xdd
  • *Bohaterowie mają dużo dobrej woli,...
  • Bożena Joanna 18.07.2019
    Jestem wdzięczna za analizę mojego opka i wychwycenie pomyłek stylistycznych i formalnych. Wkrótce je poprawię, niedawno zacięłam się nożem dość dotkliwie w palec, więc obawiam się, że pomnożę błędy w chwili obecnej.

    Tekst jest może nazbyt sielankowy, ale jest jakby przeciwwagę na problemy, których mi nie brakuje. Chciałam przedstawić rodzinę, w której wszyscy starają się szanować i nie ranić siebie.

    Jeszcze raz dziękuje i serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 19.07.2019
    Ocean nie ciepła tylko gorąca umieściłaś w tej historii.
    Przynajmniej ja miałem takie wrażenie czytając.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 24.07.2019
    Miło mi było gościć Cię. Pisząc o ukochanym trudno zachować umiar. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 21.07.2019
    Witam
    Zauroczenie życiem i pokochanie go takim jakie jest, choć nigdy nie jest tak kolorowo. Znowu miłość przykrywa wszystko, liczy się tylko uczucie zbudowane na prawdzie. Niespodzianki podawane tak bardzo smakowicie. Dużo ciepła rodzinnego i szczęścia.
    Pozdrawiam pięknie
  • Bożena Joanna 24.07.2019
    Życie w cieple i harmonii zawsze było moim marzeniem, dlatego ci dwoje są mi tak bliscy. Dziękuję za odwiedzinki. Cieszę się, że znów jesteś na Opowi. Pozdrawiam serdecznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania