Zaskakujące Lądowanie rozdział 26

 

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • A. Hope.S 21.04.2019
    Na te istniejące błędy, bardzo mi przykro... Mi już nic nie pomoże :D
  • TrzeciaRano 21.04.2019
    Po co piszesz to pod każdym tekstem? To zniechęca. Każdy, jeśli się przyłoży, może błędy zniwelować. Pozdro
  • A. Hope.S 21.04.2019
    TrzeciaRano Ponieważ nikt nie jest idealny. Pozdro.
  • Manu 21.04.2019
    W dialogach zamiast minusów powinny być pauzy.
  • A. Hope.S 21.04.2019
    niestety nie pauz w moim notbook, czasem sam od siebie wyskoczy, ale na po można przecież przymknąć oko. Ale dzięki za uwagę :)
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S "niestety nie pauz w moim notbook"

    To gdzieś w ustawieniach office powinno być.
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik Jasiu... mój alla laptop dla mnie to jak samochód, cztery koła i kierownica oraz pedał gazu jak i hamulec... więcej nie muszę wiedzieć ;D ;D ;D
  • A. Hope.S 22.04.2019
    Jasiu ja żyje jeszcze starym systemem NOKIA 3310 itp. ;D ;D ;D
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S KLikasz "wstaw", wybierasz "znak specjalny" klikasz i masz tabele znaków do wyboru - sprawdzałem w Libre Office, ale w innych jest pewnie podobnie.

    Miałem taką nokię, baterie od innych telefonów tam pasowały - jeśli to rzeczywiście o telefon chodzi. Obecnie wydali ją - robią ją w nowej wersji, jest nafaszerowana szpiegostwem ta obecna - znaczy wersja w nawie ta sama, ale uwspółcześniona.

    Ja jeszcze niedoskonałość Windows 98 przerabiałem, jak postawiłem 2k, to to magiczność na mnie spłynęła po mękach z 98. Jestem od Ciebie bardziej archaiczny, zaistniałem za towarzysza Edka G. i go pamiętam z telewizji:)







    .
  • yanko wojownik 22.04.2019
    W OFFICE NA PASKU: "WSTAW” → "ZNAK SPECJALNY" i wybierasz: −,←,↑,─, ☻, ♠,∩,─ i inne...

    Wszystko masz tylko w opcjach zapewne nie odnajdujesz, bez klawiatury numerycznej to masz, jak podałem - tylko jak piszę pod ręką mam Libre Office - darmowy..
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik Chodziło o ta starą NOKIA 3310 taka niebieska. Miała grę 'wąż' , czasem godzinami siedziałam aby wbić nowe melodyjki... Ta nowa wersja jest do haftowania okropna. ( rzyg)…


    A ja nie mam klawiszu 'wstaw'... Boże zaczynam wątpić w moją wiedzę komputerową :/
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik zaraz obczaję… zaczynam się czuć jak jakiś ułom z 3 klasy podstawówki :/
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S , "A ja nie mam klawiszu 'wstaw'" w rozwiniętym menu jest - teoretycznie.
    Masz myszkę USB? - możesz podpiąć, klawiaturkę też można podpiąć, ale rozumiem:)
    Miej świadomość tylko, że masz tę możliwość:)

    Tak ta nokia, teraz ją wypuścili ponownie, tylko nakładli nowoczesności. Aha nową wersje już obczaiłaś - ja to kupiłem i szkoda, że paragon wyrzuciłem, bo po zapoznaniu rzuciłem i leży a archaików dalej używam.
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik dobra mam... ale, znalazłam... numer myślnika to 2014 :D

    z tym tel, to był żart :D ja mam Samsunga s7 … ale i tak korzystam z najważniejszych aplikacji, reszt nawet po 3 latach nie ogarnęłam.
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S.

    "numer myślnika to 2014" - pewnie google wystarczyło zapuścić :)

    "Samsunga s7" Nie znam, ale to taki smartfon chyba, to ja nawet nie używam, pewne rzeczy odrzuciłem jako zbyt nowoczesne dla mnie nie tam żebym ich nie ogarnął, tylko tak z zasady:)
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik Jasiu... google czasem oszukuje... więc wolałam iść drogą przez ciebie mi wskazaną i faktycznie znalazłam ale pod 'Wstawianie', 'Symbole' bez strzałki... Office '07 :P ;)
  • yanko wojownik 23.04.2019
    A. Hope.S. Skocz no Pani na LC - ostatni wątek obczaj albo i wszystkie tylko ostatni bardziej konkret - jak poszło.
    Rzeknę że... - napisałem w ostatnim wątku. I spróbuj do tego wydawnictwa, co podałem jednak - nie odpiszą to trudno, ale jakbym miał moc nalegać, to bym nalegał by spróbować.
  • A. Hope.S 23.04.2019
    yanko wojownik LC sejf- Dzięx. ;)
  • yanko wojownik 23.04.2019
    A. Hope.S, Ostatnia wieść - oczytałaś jak rozumiem, to spoko:)
  • yanko wojownik 22.04.2019
    To pierwsza książka tego rodzaju jaką czytam (to się powtarzam z tym przypominaniem, że tak), jak ją czytam, to takie utwory mi czasem grają w umyśle: Noc ogonem szatana https://www.youtube.com/watch?v=wkCc1h7w2FU , Da Ya Think I'm Sexy? https://www.youtube.com/watch?v=Hphwfq1wLJs i im podobne inne, rozrzucone po dekadach, choć wspólne w mianowniku. Ale czasem (zależnie od rozdziału), to wyświetlają mi się filmy, nie napiszę jakie.
  • A. Hope.S 22.04.2019
    w końcu o to chodzi, aby się różne filmy w głowie odgrywały :D ale piosenki ? ;D ;D
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S "ale piosenki" - niektórzy mają takie odchyły, że piosenki słyszą też.
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik Takie odchyły są zaletą... mam wrażenie jakby każdy rozdział byłby dal ciebie jakimś serialem typu " klan" albo cos w ty stylu :D ale to dobrze.
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S. Ja nie znam tych seriali:) Wiem tylko że są , Vikings, American Horror Story, jeśli o seriale . Aquarius itp. oglądam. :) z polskich krótki, ale Rojst mi się np. podobał. Klanów, Rancz, Pierwszych Miłości itp. - nie daję rady :)
  • yanko wojownik 22.04.2019
    Każdy rozdział czytam odrębnie, to odbieram jakoś tam jako małą całość - chcąc nie chcąc..
  • A. Hope.S 22.04.2019
    yanko wojownik ale film jest i to się liczy. ( ten klan, to był przykład)
  • yanko wojownik 22.04.2019
    A. Hope.S. Tak oczywiście - zrozumiałem, ale przy okazji wyraziłem ten - coś tam... :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania