Zaskakujące Lądowanie rozdział 35

 

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • A. Hope.S 01.05.2019
    Daruj sobie poniżające dla mnie oceny...
    Znam moja wartość...
    Ty nie jesteś jej warty/ a . :)
  • Freya 01.05.2019
    "i potrzebujesz, ale nie pozwolę, byś mnie zamknęła za tym murem. – mówi spokojnym tonem, lecz łzy" – bez kropki po: murem – ponieważ ta narracja trybem wypowiedzi...
    "Nie kapujesz, że chcę z tobą związku? – Pyta cicho. Nie potrafię nic z siebie wydusić," – tutaj znowu: pyta – powinno być małą literą; chodzi o zasady pisania linii dialogowych, poprawność pisowni...
    "– Powiedź coś, proszę. – szepcze niemal błagalnym głosem," – bez kropki po: proszę... Po kropce musisz dużą literą...
    "– tak potwornie się boję, Sam." – czemu małą: tak?

    Eee... nie oceniałem, zapoznaj się z zasadami pisania linii dialogowych z uwzględnieniem narracji/dużą /małą literą i będzie wporzo :) Pozdrawiam
  • Freya 01.05.2019
    Kurde; jeszcze to; Powiedź – no chyba wiesz...
  • A. Hope.S 01.05.2019
    serdecznie Freya :D
  • A. Hope.S 01.05.2019
    właśnie takie uwagi i trzeba, ba ja się nie znam... uwalniam po prostu moje myśli i każda uwaga, gdzie coś nie jest nie tak uczy mnie dalej. dzięki i 1000 x buziak.
    Sorry że ci sie w tedy wyśmiałam w twarz... prywatne załamanie. wybacz mi.
  • Freya 01.05.2019
    Wporzo – możesz spoko się śmiać :)))
  • A. Hope.S 01.05.2019
    Freya
  • A. Hope.S 01.05.2019
    A. Hope.S ja się nie śmieję, ja rozpaczam nad sobą, bo chcę a mi nie wychodzi ;(
  • Anonim 01.05.2019
    Tematyka nie moja, więc na temat treści się nie wypowiem, pozwolisz.
    Natomiast poczepiam się technikaliów.

    Ten fragment mocno bym poprawił. Tak:
    Widząc go siedzącego na moim łóżku, dodatkowo podsyca wzrastającą furię, GDZIE wiem, iż moja osłabiona dusza nie ma siły na dalszy tego typu SZLACHT. W dodatku koszmar odtwarzający najgorsze bolesne wspomnienia, jaki zadał mi Elias, (PRZECINEK) był dzisiaj sto razy gorszy, ponieważ Samuel grał w nim główną rolę, (KROPKA) jego zadowolony gardłowy śmiech z zadawanego mi bólu, do tej pory odbija się w bębenkach, doprowadzając mnie o (DO lub przyprawiając mnie o) mdłości.
    Zaznaczyłem haczące słowa. Co to jest "szlacht"? W nawiasach dałem poprawki.

    Kolejne łza cieknie w dół.
    Literówka.

    zdrowie i Bezpieczeństwo
    Czemu dużą literą?

    ‘Uciekaj Mia’- są moje myśli
    chyba: takie są moje myśli albo po prostu pomyślałam.

    To tyle.

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 01.05.2019
    Ogromne dzięki.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania