Zaskakujące Lądowanie rozdział 43

 

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • yanko wojownik 09.05.2019
    сего́дня по́здно премье́ра.
  • A. Hope.S 09.05.2019
    Я видел
  • yanko wojownik 09.05.2019
    A. Hope.S через очки́.
  • A. Hope.S 09.05.2019
    A. Hope.S SNM
  • Alentin 09.05.2019
    "Czy może być on, choć raz na chwilę poważny", osobiście zamieniłbym to tak " Czy on może być..."
    "Serce zaczyn galopować, dłonie ", zjadłaś "a"
    "Wszystko ze sobą dobrze harmonizuje. No dobra, przesądziłam, wyjątek jest zawartości..." Myśle że lepiej brzmiałoby "wyjątkiem jest" no i nie jestem pewny czy "przesądziłam" jest użyte specjalnie czy jest to literówka. Nie zmienia to faktu, że tekst bardzo mi się spodobał, pozdrawiam, 5 :D
  • A. Hope.S 09.05.2019
    dzięki, :D znów przeoczyła ;/
  • konfiguracja 10.05.2019
    " Kiwam przecząco głową. Po prostu nie wierzę w to, co widzę ‘I to ma być lista?’. Podchodzę do biurka, odsuwam krzesło obrotowe i zajmuję na nim miejsce. Wyrywam kartkę z tymi bazgrołami, zaczynając poszukiwanie za długopisem -bez powodzenia.

    – Coś do pisania. – rozkazuję, nie unosząc głowy znad kartki, próbując rozszyfrować te hieroglify. Wyciągam prawą dłoń w górę w znak, że w dalszym ciągu czekam na piszący przedmiot ’Jak można tak pracować?’ "


    1. zdanie. Nie można kiwać głową przecząco. Kiwanie głową zawsze oznacza potakiwanie. tu: zaprzeczam ruchem głowy lub kręcę głową z dezaprobatą.
    2. Zapis po przecinku co oznacza? Myśli bohaterki? To trzeba zaznaczyć wejście w ich tok słownie, a nie metkować kreseczkami, jeśli istnieje coś tak oczywistego jak cudzysłów.
    3. Zajmuję miejsce na biurku? Chyba nie. Zajmuję na nim miejsce - pompatycznie tu, lepiej zwyczajnie: Podchodzę do biurka i siadam na krześle obrotowym.
    4. Bez zaimka - tymi-, bo innych kartek z innymi gryzmołami nie wyrwała. Wyrywam i zaczynam - imiesłów niepotrzebny. Jeszcze lepiej i prościej: wyrywam i szukam długopisu. Brak spacji przed - bez.
    5. Co najmniej jeden z imiesłowów do likwidacji, może tak: - gdy próbuję rozszyfrować hieroglify. Zaimek: te - zbędny. Nad innymi hieroglifami się nie pochylała.
    6. Wyciągam w górę - na znak - a nie w znak. Czekanie na piszczący przedmiot... taaa , co za dostojność:) I ponownie błędny zapis myśli narratorki - bohaterki.

    Zapis początku tak niefortunny, że ocena może być jedna.
    Jedynka.
  • A. Hope.S 10.05.2019
    To jest mój styl pisania, a żeby idealizować na twój styl nie mam zamiaru. Nie podoba się, to nie czytaj. Przesyłam buziaczki.
  • candy 10.05.2019
    A. Hope.S ale jak widzę tu nie chodzi o styl tylko po prostu o błędy. Sama chyba pisałaś pod którymś rozdziałem żeby nie dawać oceń bez uzasadnienia. Masz uzasadnienie, masz wypisane rzeczy, które powinnaś poprawić jedynie ze względu na poprawną polszczyznę XD twój "styl" to całkiem inna sprawa. Skoro się domagasz uzasadnień słabych ocen to chociaż bądź w tym konsekwentna i nie wyrzucaj od razu ludzi z profilu, którzy chcą ci z dobrej woli wskazać błędy.
  • A. Hope.S 10.05.2019
    candy Jak widać podane wyżej, błędy (które uważałam za stosowe poprawiłam) i ładnie podziękowałam, tak więc nie rozumiem dlaczego piszesz o "nie wyrzucaj od razu ludzi z profilu, "
    Ja cenię i szanuję każdą poradę, lecz złośliwość jedynie zniechęca mnie do brania takich porad na poważnie. Sorry jeśli cię urodziłam.
  • candy 10.05.2019
    A. Hope.S no bo ciągle widzę w twoich komentarzach "nie podoba się to nie czytaj" a tu nie był hejt, tylko zwykłe wskazanie błędów logicznych / gramatycznych, na których wypisanie też trzeba poświęcić swój czas... i tu nie ma co uważać za stosowne, bo takie są reguły używania naszego języka i tyle. I to nie miało być złośliwe, tylko nie rozumiem dlaczego najpierw prosisz o komentarze i uzasadnienia, a potem jesteś urażona, że coś się komuś nie podoba. I szczerze mówiąc, nie widać, żebyś z tych porad korzystała. Ale to jedynie moja opinia.
  • yanko wojownik 10.05.2019
    A. Hope.S "uraziłam" - no nie A!!!:)
  • yanko wojownik 10.05.2019
    A. Hope.S "uraziłam" - no nie A!!!:)
  • A. Hope.S 10.05.2019
    candy Ja urażona? Za co? przestań- ja się tylko śmieję.
    A do porad... jakbym każdy miałby być tak idealistyczny jak ty, byłabyś bezrobotna i nie miałabyś nad czym wkurzać :)
    Ale jak uważasz, że sie nie staram, podaj mi twoje e-mail to ci prześlę kolejny niepoprawiony wątek, tylko zanim byś go przeczytała byś musiała mieć obok siebie lekarza by mógł cię przywrócić do życia, ponieważ po pierwszych zdaniu, dostałbyś zawału :)
    Ale wiesz co? Kurde masz rację... poco mam się starć i poprawiać skoro, od jutra będę publikować niepoprawione rozdziały :D
  • A. Hope.S 10.05.2019
    dzięki, ja również pozdrawiam.
  • konfiguracja 10.05.2019
    To żaden styl, tylko nieumiejętność budowania zdań. Styl w literaturze ma konkretne odniesienie, warto się z jego pojęciem zapoznać, aby bzdur nie wypisywać.
  • A. Hope.S 10.05.2019
    konfiguracja Tak PANI.
  • yanko wojownik 10.05.2019
    A. Hope.S, Pan i Pani:)
  • yanko wojownik 10.05.2019
    wg. św. mnie. ale więcej już milczę - wiatraki - rycerze = walka... - błędni-bezimienni.
  • A. Hope.S 10.05.2019
    yanko wojownik :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania