Zaskakujące Lądowanie rozdział 53

 

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Anonim 26.05.2019
    No, tu już porno nie było :)

    Pozwolisz, że skupie się na błędach:

    Kochać się z Samuelem jest niczym w porównaniu do skoku spadochronem
    Ze spadochronem.

    Chociaż faceci rozmawiali między sobą, tak miałam wrażenie bycia przypalaną żywcem na ogniu, kiedy dumałam o przeżytej przyjemności.
    Zupełnie nie rozumiem tego zdania.

    – Sorki. Nie chciałem cię przestraszyć – oznajmia cichym spokojnym głosem, całuje w czoło i przytula do siebie.
    Ja bym dał samo: przytula - na tym koniec, bo do kogo ma przytulać jak nie do siebie?

    Usiłuję opanować dudniące w klatce pukawkę, ale mizerna to robota przez bijącym od niego męskim zapachem perfum.
    dudniącą - po pierwsze. Mizerna robota? W odniesieniu do prób opanowania?

    Sortowanie papierów, jak i układanie je do segregatorów, a także ich podpisywanie sprawia mi przyjemność.
    Może?: ...jak i układanie ich do segregatorów, a także podpisywanie sprawia...

    W sumie nie wiele pozostało do końca, lecz moja koncentracja jest dzisiaj równa zeru.
    niewiele - razem

    – Wybacz. – wydaję z siebie cichym głosem.
    Co robi? Wydaje? Czy to jakaś nowomowa?

    Normanie mogłabym paznokciami zdzierać tapety ze ścian.
    Bez "normalnie" dałbym, bo to psuje po mojemu.

    Siadaj na cztery litery i poczuj zwinność moich palców. – mówi prowokująco.
    dałbym: na czterech literach...

    kwiczy brat z euforii do słuchawki, a po szerokim zauważalnym nawet Chinach uśmiechu Brutusa wiem, że usłyszał Juliana, który nie ma zielonego pojęcia o przygarniętym przeze mnie szczeniaka.
    nawet W Chinach; oraz: szczeniaku.

    więc nie wiem, czy go wykastrować albo oddać do schroniska.
    czy go wykastrować, czy oddać... - dałbym

    – Wiesz, co Julek?
    Normalnie na przecinki nie zwracałem uwagi, ale tu musiałem. Wiesz co, Julek - powinno być. Wołacz oddzielamy przecinkami.

    Moje zmęczenie prysło niczym bańka mydlana.
    Ja bym skończył to zdania na "prysła". Jeśli stosować porównania to oryginalne, a nie wyświechtane - moim zdaniem, choć pewnie do tego gatunku to pasuje, nie wiem.

    Samuel kończy rozmowę i podaje mi telefon z powrotem, który przystawiam do ucha.
    szyk: ...podaje mi z powrotem telefon, który przystawiam do ucha. Bo po przecinku opisujesz telefon, więc to słowo powinno być tuż przed przecinkiem.

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 26.05.2019
    nawet W Chinach; oraz: szczeniaku. - miałam na początku ale nie była pewna ;/
    serdecznie dzięki, za wyłapanie. Widzę że poprawiłam tekst na gorzej niż był w rzeczywistości. :/
    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 27.05.2019
    Tu mniej emocji u odbiorców:) Dziś nie czytam - nie w stanie jestem na dłuższe treści, niż z ćwierć strony.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania