"Zaspokoję Cię mała " cześć druga

Kolejnego dnia też przyszedł.

Przywitał mnie soczystym pocałunkiem. Jego usta były spragnione, a ja wiedziałam ,że potrzebuje jego ciała. Położył mnie na łóżku, całując mnie. Jego język wykonywał powolne ruchy splatając się z moim. Dotykał mnie wszędzie. Czułam obfitość śluzu z podniecenia w moich majtkach, ale nie przeszkadzało mi to. Jego twardy penis dotykał mojego mokrego krocza. Moje ciało wyło z podniecenia.. Powoli zaczął ściągać ze mnie bluzkę, potem stanik. Pragnęłam , aby mnie dotykał cały czas. Rękami dotykał moich piersi i tyłka.

Po chwili tortur i oczekiwania wsunął swoja rękę pod moje majtki. Czułam ,że zaraz eksploduje, ale chciałam więcej. Potem zaczął całować moich sutków, język zgrabnie tańczył dookoła nich. Dawało mi to tyle przyjemności.

- Zaspokoję cię mała – powiedziała

- Tak zrób to – powiedziałam

Ręką dotykał mojej łechtaczki. Raz wolniej, raz szybciej. Wszystko robił z ogromną precyzją i dokładnością. Nie wytrzymałam moje ciało eksplodowało.

- Nie krzycz tak skarbie – zamknął mi usta pocałunkiem

A ja chciałam więcej.

Potem doznałam orgazmu , jednego , drugiego i trzeciego. Byłam zmęczona , ale głodna. Chciałam więcej i więcej, a on postanowił mi to dać.

Zrobiliśmy to. Wszedł we mnie. Powoli i delikatnie. Czułam się jak w innym świecie kiedy doszedł, a ja szczytowałam.

Potem wyszliśmy na balkon i zapaliliśmy papierosa.

- Dobrze mi było wiesz – powiedziałam mu

- Tak mi też, ale wypale tego papierosa i zwijam do domu

- Już , myślałam ,że zjemy coś , obejrzymy film..

- Wiesz i tak już się zasiedziałem , a poza tym śpieszy mi się

Odsunęłam się. Wiedziałam ,że to ten moment , ta chwila kiedy musze się z nim pożegnać. Zrobiliśmy swoje , a teraz każde wracało do swojego życia.

Kiedy wyszedł , widziałam go po raz ostatni. Nie napisał, na sms-y też przestał odpisywać.

A ja ?

Ja po jakimś czasie ułożyłam sobie życie i na nowo zaczęłam być szczęśliwa.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • KarolaKorman 14.05.2015
    Szczerze? Powinno być (+18) przy tytule, bo nic nie ukrywasz tylko walisz z grubej rury bez pardonu. Było nad wyraz szczerze, to jest na minus i brakowało mi końcowych rozmyślań. Podsumowałaś wszystko jednym zdaniem, a gdzie tęsknota, brak zaspokojenia? Za tę część dam tylko 3
  • Tajemnicza... 14.05.2015
    Trzeba było napisać, że +18, akurat gdy to czytałam to jadłam. Za przyjemnie nie było, ale mniejsza z tym ;) Co do treści, napisałaś " - Zaspokoję cię mała. - powiedziała. "... " powiedziała"? Ogólnie treść taka średnia, brak emocji. Szybko, krótko napisane, tak aby było. Mi się nie podobało zbyt, mogłaś jakieś inne słowa dobrać. Daje 2 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania