.

..

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • James Braddock 29.12.2016
    Zauwazyles ze opowiadanie dwa razy powtarza sie, przy czym za pierwszym razem urywa na dialogu? Ogolnie dosyc szybko przeszedles do akcji, popracuj nad logicznoscia decyzji bohatera bo koncowka troche sie nie lepi, jest ciezko ranny a chce gdzies isc. Dwa to mala niescislosc. Jak mnie pamiec nie myli WP nabylo humvee dopiero gdzies po 2003 roku, wtedy uzywali jeszcze innych pojazdow bodaj postradzieckich ;)
  • IWG 29.12.2016
    Nie jest ciężko ranny, bo go patrzyli ;)
  • moloch 29.12.2016
    Przeleć se ponownie to opko, bo masz powtórzenie dużej partii tekstu.
    Tak ze trzy ustępy, albo akapity - jak wolisz.
    Twgl. chyba orientujesz się, że cała "interwencja" iracka, nie miała na uwadze działań pokojowych. Było to miejsce kolejnych politycznych rozgrywek (głównie kaman o ropuchę), pomiędzy mocarstwami w celu podkreślenia swojej pozycji, na scenie polityki światowej i gospodarczej. Każde z państw biorących udział w tym "humanitarnym" przedsięwzięciu, kierowało się wyłącznie własnymi korzyściami. Polska również. A wybito tam, tak z milion luda - humanitarnie, ehem. ;)
  • IWG 29.12.2016
    O cholera, tekst się dwa razy skopiował

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania