Abc

Abc

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Agnes07 dwa lata temu
    W pierwszym wersie mamy doczynienia z czymś co sobie samemu zaprzecza. Bo nie ma nic a najmniej czasu.... Nic to nic moze lepiej napisać mam tak niewiele a najmniej...

    Martynko nie gniewaj się ale nie wiem jak szukać mam przekazu w tym Twoim wierszu... :(
  • MartynaM dwa lata temu
    E tam, nie przejmuj się Agnes. To tylko wiersz.
    Dziękuję ze przyszłaś i zostawiłaś słowo.?
  • Agnes07 dwa lata temu
    MartynaM ?
  • IgaIga dwa lata temu
    Zaraz zaprzecza... Metaforycznie trzeba patrzeć.
  • MartynaM dwa lata temu
    Można, jak ktoś lubi...?
  • Lotos dwa lata temu
    A ja mam skojarzenia z wiecznością, w niej nic już nie jest ważne.
  • MartynaM dwa lata temu
    A najmniej człowiek, jednostka nieznośna.?
  • Lotos dwa lata temu
    MartynaM Hahaha....
  • MartynaM dwa lata temu
    Lotos, wygraliśmy z Brazylią. Jutro znowu emocje... jak obstawiasz?
  • Lotos dwa lata temu
    MartynaM hm... oni albo my
  • Lotos dwa lata temu
    No, ale Świątek!!!
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Mogę Cię o coś zapytać? Yanko był u.lekarza? Weź zapytaj, no jsię boję??
  • MartynaM dwa lata temu
    Kochaniutka, oczywiście że możesz pytać i chętnie ci odpowiem na każde pytanie.
    Otóż: Yanko był u lekarza po południu, ok 14:58 albo 14:59, tutaj precyzyjna być nie mogę, bo różnie zegarki sobie chodzą... ale wiem, z całą pewnością, że miał umówione spotkanie z kardiologiem. I jeszcze ci powiem, że w miarę dobrze badania mu wyszły, tak więc nie musisz się już martwic, a raczej lękać... swoją drogą diagnozowali ci ten niepokój, bo to może być początkiem czegoś niefajnego? Może powinnaś skorzystać z porady chociażby fachowców od tych lęków.

    Pamiętam z Krzyżaków, kiedy Danusia po traumie porwania, powtarzała ciągle "boję się", "boję się"
    Dlatego nie zwlekaj, bo źle się kończą takie stany, jak wiemy z literatury.

    I jeszcze dałaś mi 5... to też nietypowe. Hmm... ?
  • Ernest Tudonyi dwa lata temu
    MartynaM : to było nie tylko porwanie, chociaż Sienkiewicz, posłuszny XIX- wiecznej obyczajowości, nie wywlekał na wierzch tego, co komtur Heinrich z córą Jurandową wyprawiał...
  • MartynaM dwa lata temu
    Ernest Tudonyi, nie bez powodu Zygfryd de LÖwe popełnił samobójstwo po tym czynie...
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dałam Ci 5, choć bardzo nie moje klimaty?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Dałaś pięć ze strachu, asekuracyjnie?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Smutkiem daje, ale kombinuję z interpretacją - zawsze swobodna, ale próbuję więcej wyciągnąć z sedna i zrozumieć - trudny wiersz.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jak życie, Yanku.
    Dzięki za komentarz?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Starość?
    5
  • MartynaM dwa lata temu
    Niekoniecznie.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    MartynaM↔Część z niewiele, to coś, ale mniej niż więcej, mimo wszystko źródła, co chociaż wyschnięte, może popłynąć, lecz już wyłącznie poza strefą, przez wieniec laurowy:)↔ To taki skrót myślowy:)↔Pozdrawiam?:)
  • MartynaM dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania