Zawieszenie Neli i... zapowiedź czegoś nowego!

Drodzy czytelnicy!

Pewnie zauważyliście, że od dawna nie pojawiają się rozdziały Neli. Jeśli mam być szczera to nie mam pomysłu na tą historię, lecz nie chcę z niej rezygnować, dlatego po prostu ją zawieszam. Dla pocieszenia dodam że mam pomysł na nową historię.

Tytuł to "Gdy świecił księżyc" (btw, to pierwszy raz gdy w tytule nie ma imienia głównej bohaterki)

A tutaj macie opis:

Alina jest niepełnosprawną piętnastolatką, która do tej pory ku własnej uciesze miała nauczanie indywidualne w domu. Dzięki namowom "uczynnej" nauczycielki ojciec nastolatki postanawia zapisać córkę do klasy integracyjnej.

Dlaczego jedna z uczennic, Olga jest ignorowana przez całą klasę? I czy to jedyna tajemnica klasy I B?

Czy wyjaśni się sprawa porzucenia rodziny przez matkę Aliny?

I czemu surowy dyrektor szkoły jest wyjątkowo życzliwy względem niepełnosprawnej nastolatki?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • rozwiazanie pół roku temu
    Czekam na pierwszy rozdział.
  • droga_we_mgle pół roku temu
    "Dlaczego jedna z uczennic, Olga jest ignorowana przez całą klasę? I czy to jedyna tajemnica klasy I B?" - z miejsca skojarzyło mi się z anime "Another". Nie oglądałam, ale wiem o co chodzi i... mniej więcej o to (śmiech). Aczkolwiek dwie historie, które można zapowiedzieć jednym i tym samym zdaniem bywają totalnie różne przy bliższym poznaniu.

    Widzę, że pewne motywy lubią się przewijać przez wiele Twoich historii, ale nie przeszkadza mi to.

    Na pewno zajrzę, w każdym razie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania