Zawsze robiłam to, co chcieliście

Zawsze robiłam to, co chcieliście, nigdy nie zrobiłam niczego bez waszej zgody. A pomimo tego wy i tak mieliście mnie za nic. Bo przecież wy musieliście mnie o wszystko prosić! Tak, nie umiałam, czytać wam w myślach a po drugie bałam się, że zrobię, coś nie tak jak chcecie. Byłam dla was kimś, kogo zawsze można było zmieszać z błotem, zbesztać czy zrzucić winę. Zawsze na sto moich zasług przypadało sto jeden rzeczy, które zrobiłam nie dość dobrze. A wtedy nie pomagały ani prośby ani histeryczny płacz. Bo przecież ktoś taki jak ja kto woli bujać w obłokach, zamiast twardo stąpać po ziemi musi być nienormalny. A przecież tyle razy słuchaliście moich głupich dowcipów i nazywaliście mnie idiotką. Bo przecież ja i tak na te oskarżenia zareaguję śmiechem. I może sama jestem sobie winna, bo zamiast ból maskować uśmiechem powinnam się rozpłakać, trzasnąć pięścią w stół i wyjść. A teraz kiedy rzekomo nic nie robię, jestem niewdzięcznicą! No i co się dziwicie? Nigdy nie pozwiliście mi zrobić czegoś na własną rękę! Zamiast tego wysłuchiwałam, dlaczego nie jesteś taka jak ona. Idealna nigdy niepyskująca. Jednak z perspektywy czasu to jesteśmy poszkodowani po równo. Bo ja niosę brzemię nie dość dobrej a wy kiedyś dostrzeżecie, że bycie pomocnym to coś więcej niż bycie potulnym jak baranek.

 

Tym razem wrzucam tu tekst, który ma już parę tygodni. I tak jak zawsze jest zmyśloną historią. Miłego czytania :)

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Keraj 29.07.2018
    Mimo że zmyślona, fajnie się czytało 5
  • Tina12 30.07.2018
    Dzięki
  • Artbook 29.07.2018
    Dostrzegam w tym tekście dość osobliwy wątek, żeby nie powiedzieć psychologicznie interesujący ;-) Podoba mi się, bo mam wrażenie, że to jeden ważniejszych tematów podjętych w tym tekście. Poza drobnymi poprawkami nad, którymi warto przysiąść, to ciekawe co napisałaś Tina :-) Czwóreczka z dużym plusem, pozdrawiam!
  • Tina12 30.07.2018
    Dzięki za wizyte. No staram się pisać nie tylko o miłści i innych łatwych tematach.
  • Pasja 30.07.2018
    Witam
    Bardzo odważna samokrytyka i szukanie swojej osobowości i rozliczenie przeszłości. Być czy mieć?
    Pozdrawiam serdecznie
  • Tina12 30.07.2018
    Nie spodziewałam się, że wyjdzie aż tak realistycznie. Ale dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania