Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • słone paluszki dwa lata temu
    Niebanalne rymowanie. Z podobaniem.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję ?
  • Noico dwa lata temu
    Może bardziej widziałbym tytuł "Oswajanie słów". Co o tym sądzisz. Po przeczytaniu wiersza niektóre wydają mi się właśnie takie jakby bardziej oswojone. Chociaż przy żonie mimo wszystko nie radziłbym ich używać. Czyjejkolwiek żonie. Choć z drugiej strony towarzyszą nam od zarania dziejów.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Oswajanie byłoby dobre, ale w texcie jest o niebie... Będzie pewnie drugi wiersz, o słowach dobrych, które jednak także potrzebują zbawienia, bo są wyniosłe.
    No i trzeci o zabronionych, czyli potępienie słów.
    Boska komedia się szykuje jakby.
    Pozdrawiam ?
  • Noico dwa lata temu
    To o blokach już nie będzie?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Pewnie że będzie ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Inne spojrzenie jakby. Tylko w sensie metaforycznym, co winne "owe słowo" że je człowiek wypowiedział. To wypowiadacz ponosi odpowiedzialność. To tak jakby na krześle elektrycznym, usmażyć nóż, co poderżnął komuś gardło:)
    Pozdrawiam:)?↔%
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Winne jest słowo, czy wypowiadacz? Na terapii uczyli mnie, że nie odpowiadam za interpretację moich słów. Wtedy wina spada na słowa ?
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Hmm... ale słowo, też nie jest winne, za interpretacje tegoż?
    Np: słowo↔zabij. Można zabić nienawiść w sobie do innych i to jest dobrem
    lub dosłownie kogoś?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Niestety słowa sądzi się i przeklina w parlamentach. Np. piękne słowo "murzyn". Możliwe, że niektórzy rozumieli to słowo jako obraźliwe, ale obecnie narzuca się interpretację. W słowie "zabij" jest już forma nienawiści, i słowo w niektórych uszach brzmi paskudnie. Ja też mam listę słów do odstrzału. Niektórych nie da się już zbawić. Winni są ludzie, że rozumieją jak rozumieją, ale łatwiej osądzić słowo... Problem jednak nie zniknie, i kolejne słowa wciągane są do piekła...
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania