text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Atriskel ponad rok temu
    A to jest ciekawe, aby zbawiać się słowami poprzez dodanie np. przymiotnika.
    Super pomysł !!

    A czy np. "Zdechła nienawiść" czy takie połączenie odbierałby moc nienawiści- myślę, że tak skoro "Zdechłość" spowodowałaby śmierć nienawiści.
  • Atriskel ponad rok temu
    Po nienawiści zostałby wtedy tylko smród zdechleństwa, ale jak śmierdzi zdechłość sama w sobie? Skoro zdechłość to śmierć, a śmierć to Nicość to Nicość nie śmierdzi niczym
  • Atriskel ponad rok temu
    Poprawka:
    Nicość nie śmierdzi niczym, bo śmierdzi nicością czyli niczym, czyli nie śmierdzi w ogóle.
    Jest nieśmierdząca i niepachnąca- nie wydziela żadnego zapachu ani odoru.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki za komentarz ?
    Jeśli idzie o nienawiść, to wystarczy chyba zdać sobie sprawę, co to słowo znaczy: a znaczy tak jak w słowniku, silną niechęć, nie móc patrzeć na coś. Nienawiść trzeba chyba sobie zostawić i nienawidzić krzywdzenia, nie mogąc na nie patrzeć ?
    Ciekawe, że dla chęci krzywdzenia jest niewinne "złośliwość" tylko, bo nikt prawie nie nazywa rzeczy po imieniu, "nikczemnością" bądź "podłością". Ja to zrobiłem na innym portalu i typ chyba się odczepił...
    Nikczemność to jakby bycie nikim, podłość to pod-człowiekiem...
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel, myślę, że "godna litości nikczemność" wystarczy, aby zbawić to słowo ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor Nikczemność byłaby zastąpieniem tego słowa- a raczej lekarstwem na to słowa nie używając słowa "nienawiści" .. ale Ty piszesz a połączeniach słów- poprzez dodanie słowa do słowa, by odebrać mu moc - dlatego tak wymyśliłam.

    Dzięki Twoim słowom to wymyśliłam:

    Zdechnięta nienawiść

    Jesteś niczym
    Zerem
    Nicością

    Bo Zdechłość odebrała ci życie
    Zdechłość to śmierć
    Nic
    Nicość

    Nienawiść sama w sobie nie śmierdzi.
    Zdechłość nie śmierdzi, gdy stoi sama.

    Gdyby powiedzieć Śmierdząca Nienawiść to czymś, by nienawiść jednak śmierdziała.
    Ale Zdechnięta Nienawiść to Nienawiść, która zdechła, czyli umarła a Umarłość jest Śmiercią, a Śmierć jest Niczym- Nicością, a Nicość nie śmierdzi niczym, bo śmierdzi Nicością- czyli niczym.

    Zdechnięta Nienawiść to "Umarnięta"- umarła Nienawiść.

    W tym przypadku Śmierć ma pozytywne znaczenie, bo odbiera moc nienawiści- kładzie ją na łopatki :-))
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel, na nienawiść wystarczy właściwie rozbiór tego słowa i definicja słownikowa, która mówi, ze to "silna niechęć". Nienawidzieć znaczy "nie móc patrzeć", nie-nawidzieć, a nawidzieć znaczyło "lubić". Nienawiść może być więc dobra i zła, bo Bóg też nienawidzi grzechu. Zresztą, nienawiść w znaczeniu nikczemność w stosunku do kogoś, nie jest raczej Twoją cechą jak sądzę, więc zbawienie nienawiści będzie polegać tylko na usunięciu negatywnych emocji związanych z tym słowem ?
  • Atriskel ponad rok temu
    "śmieszna ironia czy sarkazm"
    Gdy się wyśmieje te słowa, które same to znaczą

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania