Zbita szklanka

Niebieskie ptaki

biegają po niebie

już któryś rok

sam nie wiem

i głośno się zachowują

rzucają kolorowymi piłeczkami

z wielką siłą

rozbijają place zabaw

przedszkola

i szyby w oknach.

 

Mam pięć lat

lubię bawić się w chowanego

gruz przysypuje mnie

wypatrzyły kryjówkę ptaszyska

mam krew na policzkach

nic nie czuję

to zabawa tylko

nie znam innej.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    tekst ten mój jest opisem oczami dziecka w czasie wojen. W Syrii, czy na Ukrainie. Dzieci na całym świecie chcą się bawić w czasie swego dzieciństwa... Te dwie mendy, co postawiły pały. to kto? putinowskie ścierwa.
    Możecie nie lubić woźnego, OKEJ! Ale odnieś się bydlaku do tekstu, albo zamknij jadaczkę.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Ja daję jedynki tylko grainowi, ale z pewnym kom. A tutaj jakiejś, już powiedziałem ?
    A może przydałaby się mała szarpaczka w kraju. Za dużo brunatno-czarnej materii wlało się do kraju. Przy pomocy obecnie rządzących.
  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    Wszyscy albo znaczna większość dostaje jedynki. Może to admin jedynkuje, żeby coś się działo, nie wiem...
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Admina nie mieszajmy. Jego jakby tutaj nie było wcale. Padają teksty i zwroty, że gdzieś indziej nie miałyby racji bytu. User dostałby bana na długo. To my, tutaj obecni tak się nienawidzimy. Poróżniła polityka, propaganda z TV, różnych. A gdzie poezja? Byli poeci zaangażowani w różne systemy polityczne i co? Na krótką metę przynosi profity. Dobraczyński i inni . Putrament itd. co z nimi się stało.
    Jeśli chcemy cokolwiek publikować, a internet jest tym. to powinniśmy kierować się przyzwoitością.
    NO!
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Następna menda bez serca postawiła pałę.
    Weź, tę pałą walnij się w czoło.
    Zapewne pisowskie patrioci.
    Żenada
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    idę oglądać serial.
    Bydlenda klękają. I to jest prawda. A czy powstają? Muszę zapoznać się z zachowaniem bydląd
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Czwarta menda.
    ile jeszcze , komuchów
    Jarek wyćwiczył was trochę.
    Tylko on nie był we woisku.
    Chcesz za niego ginąć
    To wszystko patrioci, a dzieci? Jak w tekście.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    To coś niesamowitego, że czterech wypowiedziało się negatywnie do tekstu.
    Może to ci, co za łapówki dostali wizy i teraz muszą się odwdzięczyć.
    Chyba dojdzie do szarpaczki.
    Za adolkiem też płakali w latach 30. Propaganda ludziom bez rozumu robi spustoszenie.
    Oglądam Belfra, sezon 3. No!
    Resztę psycholi, nacjonalistów, faszystów, to mój skromny przyrząd do robienia dzieci, oblewam spermą patriotyczną. Jest taka.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Podobno dają tu jedynki, to ja poproszę.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Jedynka to pierwsza świeżość - zakładam. Poproszę jesiotra, bo dają za darmo.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Jedenastu komuchów i putinowskich najemników dało ślad. Brawo!!!
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Co bierzesz, że niebieskie ptaszki widzisz?
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    jestem wrażliwym poetom
  • Grain 7 miesięcy temu
    Nie płacz, przestaw się na szlaczki, takie jak w nauczaniu początkowym. Sztuka, nawet naiwna z czasem zyskuje.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    mój ulóbieny komuch się odezwał. ilu tych faszystów wyprodukowała tvp-info. człowiekowi można wmówić wiele. NP. to że istnieje bóg. I co? Grain? Istnieje? Za adolkiem też płakały tłumy.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    próbuję zaprzyjaźnić się z kotem.
    Romuś dzwonił, będzie balanga,
    No!!!
    do jutra.Faszyści. Gebels dał truciznę całej rodzinie. No!!!.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania