Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Materazzone rok temu
    Wszystko u Ciebie dobrze?
  • Dzięki za troskę, właściwie nie wiem, wygląda na to, że ponad 20 lat wypierałem to, że jestem homosexualistą. Nawet "zakochowałem się" w kobietach, to jakiś obłęd. Nie wiem jeszcze, kim jestem.
    Pozdrawiam ?
  • MartynaM rok temu
    I co, przez to że czujesz się homo, to będziesz teraz takimi prymitywnymi tekstami leciał? To wizytówka homo?
  • To wyłącznie moja wizytówka ?
    Prymitywne? Po 12 odcinku "Onej" uważam się za równego Żuławskiemu, więc wiesz...
    ?
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, nie czytałam ''Onej'' więc nie wypowiem się. Równy możesz czuć się bogom, ale czemu piszesz jak jakaś patologia? Cztery wersy, a w nich ''chuj, członek i kurwa''
    Przypominam, że to portal literacki...
  • MartynaM, roześmiałaś mnie ?
    Patologia, czy sfery wysokie, nic to już dla mnie nie znaczy. Ja jestem z patologii zresztą.
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, szkoda że mi nie było do śmiechu po lekturze tego ''wiersza''
    Myśl trochę, bo żenada!
  • MartynaM, wolę nie myśleć, ani się cenzurować. Przepraszam za zniesmaczenie ?
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, ja rozumiem, odkryłeś w sobie kogoś innego, inną drogę życiową, inną potrzebę miłości... ale niech to nie będzie wulgarne, obsceniczne. Czy o miłości homo nie można pięknie pisać?
  • MartynaM, ale popatrz, nareszcie jestem współczesny ?
    Poza tym masz rację, lepiej pięknie. Ale chuj też jest piękny ?
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, mnie też się podoba, ale nigdy bym go tak nie określiła w kontekście miłości, nie mówiąc już w kontekście poezji... współczesność na tym nie polega, żeby sięgać dna.
  • MartynaM, OK, zgadzam się z Tobą, mój text jest naprawdę chujowy ?
  • Szpilka rok temu
    Pobóg Welebor

    Ja tam urody we fiutku nie widzę, za to przydatność jak najbardziej ?

    Wulgaryzmy tak, ale winny jakąś rolę pełnić np. uwypuklać emocje, spójrz na fraszkę Tuwima, bez wulgaryzmu nie byłoby w niej mocy, no i dochodzi genialna puenta, i świetny rym składany:

    klapsa - dla psa

    Na pewnego endeka, co na mnie szczeka

    Próżnoś repliki się spodziewał
    Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    Nie powiem nawet "Pies cię jebał",
    bo to mezalians byłby dla psa.

    Tuwim
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, ano jest... i żeby dojrzeć nie trzeba klasyką się podpierać, wystarczy nawet odrobina rozsądku... napisz to ładnie, zmysłowo, przecież potrafisz...
  • Szpilka, tak, to znakomite. Przyjmuję krytykę mojego dzieła ?
  • MartynaM, dzięki, zobaczymy ?
  • Szpilka rok temu
    Pobóg Welebor

    Ja nie krytykuję, jak tylko przedstawiam własne spojrzenie, a ono może być zezowate ?

    No, uwielbiam tę puentę, oryginalna i bardzo nośna.
  • Szpilka rok temu
    *ja
  • Szpilka ?
  • rozwiazanie rok temu
    Szpilka, Tuwim uroczy żydziocha, prześladowany przez wielu ? ?
  • Szpilka rok temu
    rozwiazanie

    To prawda, gdy powiedział, że czuje się Polakiem, to go Żydzi wyszydzali, gdy zaś poczuł się Żydem, to go Polacy od icków. Ponadto miał straszne kompleksy z powodu dużej 'myszki' na policzku ?
  • Narrator rok temu
    Happy Mardi Gras! ???️‍?

    https://www.youtube.com/watch?v=9y-5pRCyUXY
  • Miło Cię widzieć ?
    Link popatrzę później, dzięki, Tobie też.
    Pozdrawiam ?
  • Narrator rok temu
    Pobóg Welebor

    O czym każdy facet marzy, ty jeden miałeś odwagę napisać. Lody przełamane. ?

    Tutaj masz więcej (uwaga do czytelników, wideo pokazuje dywizję zmotoryzowaną LGBTQIA+ w akcji):
    https://www.youtube.com/watch?v=GeHRqfAhtjs
  • Szpilka rok temu
    Ale fajneeeeee, komentator bardzo wyraźnie mówi, tylko miłość nas uratuje przed takimi jak Putin ?
  • Narrator rok temu
    Settings > Quality: 1080p HD
  • Narrator rok temu
    Szpilka

    Zobacz ten drugi film, jak pochód pierwszomajowy:
    https://www.youtube.com/watch?v=GeHRqfAhtjs
    Settings > Quality: 1080p HD

    Ciekawe czy coś takiego jest możliwe bez zadymiarzy nad Wisłą?
  • Szpilka rok temu
    A tak w ogóle, to lepiej, żeby się geje seksowały niż hetero na paradzie karnawałowej w Brazylii, gdzie po paradzie dużo ciąż i porzucanie dzieci na ulicę, a potem szwadrony śmierci strzelają do tych nieszczęsnych istot ?
  • Szpilka rok temu
    Narrator

    Też bym sobie na motorku pojeździła jako Safona ? w Polsce to jeszcze niemożliwe, za dużo kołtunów, co to w dzień plują na bordelle, a pod osłoną nocy do nich chodzą.
  • Narrator rok temu
    Szpilka

    Ja się na to zapatruję szerzej niż jedynie paradę gejów i lesbijek: głos różnego rodzaju mniejszości, osób o odmiennych poglądach i stylu życia.

    Zauważysz w tym pochodzie osoby upośledzone, gdyż czują się w tej grupie akceptowane. Nie zapominajmy, że geje poszli na pierwszy ogień hitlerowców, dlatego poziom rozwoju społeczeństwa powinniśmy mierzyć stosunkiem do ludzi z tak zwanego marginesu.

    Miłego dzionka. ??
  • Szpilka rok temu
    Narrator

    Przyjemnie poczytać ciekawe zapatrywania. Miłego ??
  • Narrator, kurczę nic mi się nie wyświetla pod tymi linkami ☹️
  • Narrator rok temu
    Pobóg Welebor

    Może masz jakieś filtry lub zakaz wyświetlania treści spoza UE.

    Idź na YouTube, w polu "Search" wpisz „Sydney Gay and Lesbian Mardi Gras Parade 2023” i zobacz co się tam ukaże.
  • Narrator, ha ha, widzę zmotoryzowanych ?
    Pozdrawiam ?️‍?
  • MartynaM rok temu
    No, ''piękna'' odwaga, akurat dla homo spod budki z piwem, ale nie dla literata... chociaż co kto lubi. Hahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania