Zbrodnia i kara ( regulamin gry)

Jest to regulamin do gry, którą niedawno wymyśliłem i chciałbym ją wypróbować. Mam nadzieje, że znajdą się chętni do gry. Chętnych proszę do zgłaszania się w komentarzach pod regulaminem.

 

REGULAMIN

 

1. Do każdej sesji jest wybierana trojka graczy, których zadaniem będzie rozwikłanie wymyślonych przezemnie zagadek.

2. Gra jest samodzielna.

3. Gracze mają trzy dni od umieszczenia tekstu z zagadką na podanie mi sposobu morderstwa i wskazanie sprawcy.

4. Warunkiem zwycięstwa jest wskazanie mordercy i sposobu morderstwa.

5. Zwycięzca ma prawo do opracowania kolejnej zagadki morderstwa (nie obowiązkowe, ale jeżeli ta osoba się podejmie zadania nie może potem zrezygnować) i ma na to pół tygodnia.

6. Każdy z graczy może mi zadać pięć pytań na Facebooku albo na mailu. Informacje umieszczone w {} są niepodważalną i niezmienną prawdą.

7. Trzy dni od umieszczeniu tekstu to niezmienny termin.

8. W razie, gdyby nikt nie rozwikłał mojej zagadki podejmują się jej kolejne trzy osoby wybrane przeze mnie spośród tych, co się zgłosiły.

 

 

 

To będzie pierwsza gra mojego autorstwa i liczę, że zrobicie za moich beta testerów.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Sileth 01.05.2015
    Ciekawie się za powiada :) Może się zgłoszę
  • Vasto Lorde 01.05.2015
    Pomysł ciekawy. Może wyjść fajnie ale kontakt w takiej 3 osobowej grupie może być mało możliwy no chyba że fb itp.Btw. Zgłaszam się. ;)
  • "2. Praca jest samodzielna" nie współpracujecie ze sobą tylko sami kombinujecie. Całość będzie miała formę krótkich opowiadań.
  • Vasto Lorde 01.05.2015
    Umknęło mi to. Ale teraz juz wszystiko jasne.mimo ze to nie jest opowiadanie dam 4 za pomysł :)
  • Czekałem aż będzie więcej chętnych ale skoro nikt się już nie zgłasza jutro wrzucę zagadkę i zaczniemy. Jak rozumiem Sileth i Vasto się zgłaszają?
  • Tynina 26.06.2015
    ah to o to chodziło z tą grą
  • Lady_Makbet 05.10.2015
    Zgłaszam się.
  • Slugalegionu 05.10.2015
    Dobra, zgłoszę się, co mi szkodzi.
  • Nie aktualne ale jak macie ochotę to możecie sami poprowadzić grę. Zasady są więc nic nie stoi na przeszkodzie wam do zabawy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania