-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 19.03.2015
    Interesujący sposób przedstawienia jak można zostać mordercą. czytało się bardzo dobrze, ale to pewnie ze względu na dobrze dobrane słowa, ich sens i budowanie napięcia w opowiadaniu. Szkoda mi chłopca. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału, 5:)
  • Zbrodnia i kara....
  • Autor Anonimowy 19.03.2015
    NataliaO, bardzo dziękuję za opinię :)
    Burton The Scribe, sądzę, że w tym przypadku zapisałam tytuł poprawnie :)
  • ja 19.03.2015
    Burton the scribe, chyba nie do konca rozumiesz sesn tytułu jak i treść opowiadania. Język bardzo dojrzały a fabuła wciągająca. 5 :)
  • Anonim 10.08.2015
    Mówiłaś, że pomysł jest dobry, a wykonanie słabe, ale zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Jest kilka błędów, owszem, jednak fabuła jest tak świetna, że ciężko mi było coś wyłapać. Żal mi się zrobiło Ikara, że ma takiego ojca. Poza tym zgadzam się z Nat - czytało się bardzo dobrze, mimo długości rozdziału. Całość połknęłam naraz i chętnie zajrzę do kolejnych. Podoba mi się jak dobierasz słowa, budowa zdań i w ogóle Twój styl, który zdążyłam już pokochać ;)
    Teraz kilka małych błędów, które wyłapałam, choć nie wiem, czy wszystkie są błędami, mogę się mylić. Wiem jednak, że jesteś już na tak wysokim poziomie, że będziesz wiedziała, co rzeczywiście jest błędem, a co nie :D

    "— Emilia Owen tato." ~ Tutaj, zdaje się powinien, być przecinek przed "tato".

    "— To stara oszustka. Nic niewarta. Złodziejka. Dzięki temu jest taka bogata i ma ten twój piękny i zadbany dom. – W jego tonie głosu dało się wyczuć złość. – A wiesz synu co robimy z takimi ludźmi?" ~ Swój piękny dom.

    "— Emilia? Wszystko w porządku? – rozległ się kobiecy głos. Dziecko odwróciło swoją głowę w stronę otwartych drzwi. Stała w nich wysoka, szczupła kobieta, na twarzy której malowało się przerażenie. — Co ty … — próbowała coś z siebie wykrztusić. — ty…" ~ "Ty" w ostatnim zdaniu powinno być napisane wielką literą.

    I tylko tyle udało mi się wyłapać ;) Idę czytać dalej, bo mnie wciągnęło.
  • Autor Anonimowy 10.08.2015
    Shiroi, nawet nie wiesz jak się cieszę, że Ci się spodobała treść. Co do wykonania, nie ukrywam, że błędów trochę się znajdzie i dziękuję za ich wymienienie. Zaraz poprawię! Ale opisy też często nie zachwycają, dialogi mogłyby być lepsze. No ale od czegoś zawsze się zaczyna ;)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i mam nadzieję, że dalszy ciąg też się spodoba ;)
  • Anonim 10.08.2015
    O weszłaś nawet dzisiaj! :O Jak na początek, to wyszło ci naprawdę świetnie! XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania