-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • NataliaO 15.04.2015
    To było genialne. Ich rozmowa, ten stary nie źle działa mu na psychikę. Lubię postać Ikara, mam nadzieję, że to dziwnie nie zabrzmiało. Ale jego postać jest sensowna, jasna i pełna sprzeczności, prawdy, że nie mogę jej nie lubić Współczuje mu. Jestem sama ciekawa co teraz wydarzy się w jego głowie. Mam nadzieję, że uwolni się od ojca i od koszmarów, że uda mu się kiedyś ożyć. 5:)
  • Autor Anonimowy 16.04.2015
    Oj tak, ojciec Ikara nie dość, ze sam ma problemy psychiczne - nie wydaje mi się by zdrowy człowiek mógł w ten sposób postrzegać świat - to jeszcze rujnuje życie własnego dziecka. I wcale nie brzmi to dziwnie, bo Ikar w gruncie rzeczy jest dobrym człowiekiem. Ale czasem to za mało.
    Dziękuję bardzo za wszystko! :)
  • Anonim 10.08.2015
    "— Jakie to uczucie? – zapytał .– Po krótkim urlopie znowu wrócić do zabijania?" ~ Zabrakło spacji przed myślnikiem.

    "Jakieś niewyraźne obrazy zaczęły powstawać w jego głowie, nieznajome postacie, przytłumione glosy." ~ Głosy

    "Ktoś mocno się starał, by przeszłość była dla niego zamkniętą karta." ~ Kartą

    "— Dziecko, to nie jest takie trudne! – Krzyknął zniecierpliwiony i chwycił jego rękę." ~ Wydaje mi się, że "krzyknął" powinno być napisane małą literą, ale to już chyba kwestia dyskusyjna.

    Niezłe zaskoczenie w tym rozdziale :O Nie mogę się oderwać od czytania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania