-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 17.04.2015
    Od pierwszego przeczytanego rozdziału wiedziałam, że to historia warta uwagi. Tematyka jest świetna, tytuł świetnie ukazuję całość historii w świetnym opowiadaniu. Bohater jest naprawdę bardzo świetnie przedstawiony. Nie odbieram go jako mordercę, raczej staram się go rozumieć i rozumiem jego zachowanie. A nienawiść to silne uczucie, które potrafi wiele zdziałać.Pomysł z lustrami jest świetny, bardzo mi się spodobał. A to jak wydobywał się na koniec z ciemności, jest bardzo dobrze przedstawione.
    Przepraszam za powtórzenia, np. świetny hehe , ale to bardzo dobre opowiadanie. Bardzo :) Uwielbiam je czytać :) 5:)
  • Autor Anonimowy 17.04.2015
    Naprawdę nie masz pojęcia jak miło czytać takie komentarze, dziękuję bardzo za wszystko. Nie sądziłam, że komuś może spodobać się ta historia i jej bohaterowie, a jednak udało się stworzyć całkiem przekonujące postacie.
    Dziękuję pięknie jeszcze raz i kłaniam się nisko! :)
  • NataliaO 18.04.2015
    Całkiem, chyba żartujesz świetnie przedstawiłaś postacie i ich emocje, też bym chciała mieć taki talent w tworzeniu całości :) Świetna historia.
  • Autor Anonimowy 18.04.2015
    Rumienię się od stóp do głów i dziękuję pięknie :)
  • Anonim 10.08.2015
    "Aż trudno było mu się przyznać do tego, że przez te wszystkie lata odbierał życie innych ludzi z zimną krwią, a czasem nawet z dziwną satysfakcją." ~ Życie - życia
    "W pomieszczeniu wciąż było ciemno, nikt więc nie pokwapił się by zaświecić światło." ~ Znowu mi się wydaje, że lepiej byłoby "zapalić światło", albo "włączyć światło".

    Mam nadzieję, że wszystko skończy się dla Ikara i Pierce dobrze, że zdołają uciec od Clarka. I pomyśleć, że przede mną jeszcze tylko dwa rozdziały.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania