Zbrodnie przeciwko ludzkości a sprawa reparacji wojennych

Zbrodnie przeciwko ludzkości, w tym zbrodnie wojenne jak np. dokonane przez Niemców na Narodzie Polskim, nie ulegają przedawnieniu. Ta sprawa nieprzedawnienia ma swoją podstawę w prawie międzynarodowym.

 

Sprawa reparacji wojennych jest aktualna i z nią powiązana jest jedna zasada prawna, a mianowicie zadośćuczynienie.

 

Wmawianie ludziom, że sprawa reparacji jest przedawniona, a tak mówią niektórzy antypolscy politycy, jest bzdurą.

 

Zbrodnie przeciwko ludzkości nie ulegają przedawnieniu – oto jeden z powodów, dla których mówienie o reparacjach wojennych ma sens.

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • SwanSong dwa lata temu
    Aha. I co?
  • Grain dwa lata temu
    Pierwsza glista na pokładzie.
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Wiem. Widzę, że jesteś.
  • Grain dwa lata temu
    SwanSong, to jesteś na usługach Niemiec, Rosji, Sorosa - za lepszą synekurę.
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Ależ skąd! Ja służę reptillianom, wolnomularzom i żydomasonerii grenlandzkiej. Myślałem, że to oczywiste.
  • Lotos dwa lata temu
    No, a jeżeli chodzi o Rosję ? Im mamy darować?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Absolutnie nie. Należy powołać nową komisję do spraw reparacji ze strony Rosji i w odpowiednim czasie wystawić rachunek Rosji za okupację ziem wschodnich w latach 1939 - 1941. Musimy przy okazji zbudować bomby atomowe do obrony przed rakietami nuklearnymi ze wschodu.
  • Grain dwa lata temu
    Abbie Faria, byle szwej z artylerii. powie, że pomerdało ci się również w kwestii militarnej.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Grain Precz z komuną!!!
  • Grain dwa lata temu
    Abbie Faria, najpierw z głupotą - groźniejsza.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Grain Dopóty dzban wodę nosi, dopóki mu się ucho nie urwie.
  • Grain dwa lata temu
    Maj 1945 rok generał Keitel podpisuje okt bezwarunkowej kapitulacji. Kilka miesięcy później w Poczdamie Wielka Trojka z furmanem Stalinem podpisuje resztę papiórów. Co do Rosji - my nawet nie rozliczyliśmy jej pomagierów w Polsce, naszej kulturze, sejmie, na opowi. I to nie tylko kwestia braku podstaw prawnych. To skundlenie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania