------------------

-------

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • nerwinka 05.01.2022
    przestań pisać
  • RzezbiacyWeMgle 05.01.2022
    Jako wstęp do jakieś satyry to bardzo fajne
  • SwanSong 05.01.2022
    Dno
  • satyrekrol 05.01.2022
    No, no, no — nie tylko szczęka Władzia się zdenerwowała! — niektórzy Czytelniczy też....
  • satyrekrol 05.01.2022
    Ja tu rozumiem niechęć do tego tekstu. Ja sam nie chadzam do lekarza wcale, ostatni raz byłem pewne z 12 lat temu, nawet nie byłem, jak miałem atak kamienicy nerkowej, ale tak się składa, że mieszkam obok przychodni i tam zawsze masa osób jest, dziesiątki, jak mijam tę przychodnię — i zawsze sobie myślę: "Po jakiego diabła ci ludzie tam stoją? Do lekarza to się chodzi, jak już naprawdę trzeba!". A do tego są jeszcze siostrunie-lekarki, co zawsze gdzieś łażą, też nie wiadomo po co.........
  • cos_ci_opowiem 05.01.2022
    Gdyby wprowadzić jakieś drobne opłaty za samą wizytę, rzędu np. 10 złotych, to od razu znika połowa starych bab, które przychodzą do przychodni na spotkanie towarzyskie w poczekalni.
  • Coś mi to przypomina twórczość o Józku Sznurku Matta Custora.
  • satyrekrol 05.01.2022
    Muszę przeczytać Matta w takim razie.....
  • satyrekrol No tak, Ty jesteś antyklerykałem, a on raczej religijny.
  • satyrekrol 05.01.2022
    Edward Handscissors Ja nie jestem antyklerykałem — jest też dużo księży, którzy robią dużo dobrego dla ludzi. Akurat tamten tekst wyszedł taki, a nie inny. Tak wyszło :)
  • satyrekrol 05.01.2022
    Ale nie przeczę — ja nie chodzę do kościoła, to nie jest miejsce, gdzie bywam.....
  • satyrekrol 05.01.2022
    OK - jeśli się ktoś bardzo zdenerwował to może poskakać w mieszkaniu:

    https://www.youtube.com/watch?v=Npb_a8SvW6Y&ab_channel=Re-Style
  • Pan Buczybór 05.01.2022
    Fajne
  • Jordan Tomczyk 05.01.2022
    Hah, nieco surrealistyczne ?
  • satyrekrol 05.01.2022
    Samo takie wyszło, ale to dodaje mu nieco uroku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania