,

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Canulas 19.12.2017
    refluks, nie mam, kurwa, słów. Nie mam. O coś takiego mi chodzi.
    Nie wiem czy nie najlepsze, co u Ciebie czytałem.
    Przegenialne.
  • refluks 19.12.2017
    Canulas Pierwsze powiadanie, które napisałem.
    A potem poszedłem na fora literackie.
  • Canulas 19.12.2017
    refluks Wniosek, że one szpecą. Nie wiem, jakie jest imię w oryginale, ale te pasuje. Tak. Z czałą stanowczością. To Twój najlepszy tekst. Prawdopodobnie oddałbym na niego głos, w czym by nie startował.
  • Canulas 19.12.2017
    Jak tylko żeś tu przylazł, to Cię porównałem do Feliksa Kresa. COś tam marudziłeś, że Ci urąga.
    W jego książce: Galeria Złamanych Piór jest opowiadanie: Różowa Sukienka. Jak trafisz, przeczytaj. Ma kilka stron. Jest przegenialne.
    Zostało ze mną na lata.
    Twoje zostanie również.
    Teraz pytanie: Czy se mogę skopiować?
  • refluks 19.12.2017
    Canulas " Czy se mogę skopiować?"

    A huja!

    Se z profila wywal to gówno, a dopiero pozwolenie dostaniesz, jak i inni.

    Kopiowanie i wykorzystanie tekstów z mojego profilu jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994r. Nr 24, poz. 83).

    Z tym czymś to się dopiero tutaj spotkałem.
    Nigdy nie broniłem, żeby ktoś sobie coś druknał, zdjęcie mego autorstwa jako tapetę ustawić i takie tam.

    Sam się artykułem okopałeś, to idź w cholerę.
  • Canulas 19.12.2017
    refluks mogłem się spodziewać przewrotności. Przybrałaś taką twarz, to ją nosisz. Ok. Pasuje Ci do sandałów. To se chociaż przeczytam jeszcze raz.
  • Canulas 19.12.2017
    Ps. Sprytne i przewrotne to bestie, co imitują nieporadność, by mogły bliżej przypełnąć.
  • refluks 19.12.2017
    Canulas Tobie wolno tylko raz. I zaraz se to do profila wpiszę.
    A spróbuj żurawia zapuścić po raz kolejny, to Cię z torbą puszczę, a reprezentować mnie będzie Giertych Roman.
  • Canulas 19.12.2017
    refluks , uff, dobrze, że chwilowo jadłem, bo by była nietęga wtopa.
  • Okropny 05.02.2018
    Canulas ale się ze śmiechu zesrałem tym twoim pytaniem
  • refluks 07.02.2018
    Okropny Idź się defekować gdzie indziej.
    Smutny dziadu.
  • Szudracz 19.12.2017
    Pozamiatałeś refleksją konkretnie. 5
  • refluks 19.12.2017
    Szudracz Taki komplement od autorki moich ulubionych "Kurczaków".
    (tu ze głową lekko spuszczoną i uśmiechem niby z zawstydzenia, ręce z tyłu załozył i prawą nogą trze o lewą, bliski hiperwentylacji)
  • refluks 19.12.2017
    Szudracz Taki komplement od autorki moich ulubionych "Kurczaków".
    (tu ze głową lekko spuszczoną i uśmiechem niby z zawstydzenia, ręce z tyłu załozył i prawą nogą trze o lewą, bliski hiperwentylacji)
  • Szudracz 19.12.2017
    refluks Dlaczego dowiaduję się o tym dopiero u Ciebie? Nie wiem co masz na myśli z tą hiperwentylacją? Podstępny jesteś i Ci nie ufam. :)
  • refluks 19.12.2017
    Szudracz Bo ja nieśmiały jestem i aby oceniłem.
    Nie odważyłem się wpisać pod.
    U tego bandyty, Canulasa, też tak robię.
    A hiperwentyluję się, gdy przeogromne wzruszenie mnie ogarnie.
  • Canulas 19.12.2017
    refluks, pięknie. Doprawdy, nie mam słów. Szydło przegryzło worek.
  • fanthomas 19.12.2017
    No, jest w tym opowiadaniu jakaś magia. Ktoś ci mocno zaniżył średnią, to trochę podniosę.
  • refluks 19.12.2017
    fanthomas No pacz pan jakie cholery. Wejdom i sru gwiazdkom na jeden.
    Się ino zabić.
  • Bożena Joanna 19.12.2017
    Fantastyczne opowiadanie, które niezmiernie mnie wzruszyło. Muszę Cię jednak przeprosić: zamiast pięć wyszło cztery. Serdecznie pozdrawiam i proszę o wybaczenie.
  • refluks 19.12.2017
    Bożena Joanna Bożeno, za twój Berlin i stacyjkę to ja ci tak jestem wieczny, ze bym się piątkami nie wypłacił.
    Twoje, Bożeno, wzruszenie jest dla mnie bezcenne.
  • Anonim 19.12.2017
    Świetne ! :-) Rewelacyjny klimat stworzyłeś. Rzeczowo i nostalgicznie. Tak się zastanawiam nad tymi powrotami w miejsca nam znane...czasami wolę wspomnienia :-) Pozdrawiam, piąteczka za dobre pisarskie pióro ! ;-)
  • refluks 19.12.2017
    Artbook Tu mnie z wrażenia zatkało.
    Taka recenzja ze strony liryka.
    Jestem szczęśliwy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania