...

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • piliery 25.07.2021
    Jeszcze nie spotkałem zegara z kukułką i sekundnikiem . (jedynka nie o de mnie)
  • dygresja 25.07.2021
    A potrafisz sobie wyobrazić, że nie każdy zegar z kukułką, to antyk? ;)
  • piliery 25.07.2021
    dygresja.Potrafię. Chętnie obejrzę to cudo (może nawet kupię?)
  • piliery 25.07.2021
    Nie napisałem że takich zegarów nie ma. Ja, takiego nie spotkałem. :) Wiersz mi się podoba.
  • dygresja 25.07.2021
    piliery
    Ależ wiem, wiem- tak właśnie Cię odczytałam :) A moja odpowiedź nie miała w sobie złośliwości, tylko naprowadzenie na współczesność :)
  • JamCi 25.07.2021
    O. Minimum słów maksimum treści. Każde słowo ze swoją wagą, mocą. Dobre.
  • dygresja 25.07.2021
    Dziękuję bardzo :)
  • Nuria 25.07.2021
    Trafne i nierozgadane.
    A zegar z kukułką i sekundnikiem ma moja koleżanka...i wcale to nie jest jakieś dziwo, ot, wytwór współczesności :)
    .
  • dygresja 25.07.2021
    Miło mi, że tak odbierasz tę miniaturkę :)
    Mój znajomy miał spora kolekcję zegarów, również tych z kukułką- starych i współczesnych. Poniekąd ten właśnie zbiór był dla mnie inspiracją.
  • Garść 25.07.2021
    Czas nie potrzebuje oddechu. Masy i grawitacji - koniecznie.
    "Stempel północy" przy 1. czytaniu drażnił, po drugim mniej. Nośna metafora.
    Wieloznaczna.
    Pointa wiersza napawa optymizmem, uśmiech wywołała pakująca się kukułka :D
  • dygresja 25.07.2021
    :) Ten stempel jest rzeczywiście...nieoczywisty, ale ma w tej miniaturze spore znaczenie.
    Kukułka ma swoją dalszą historię i zapewne kiedyś ją tutaj zamieszczę :)
  • Dekaos Dondi 25.07.2021
    Dygresja↔Tak. Czas z czasem mija. Jeżeli sobie wyobrazić, iż kukułka pofrunęła do innego pokoju w naszym domu
    i zamieszkała w następnym zegarze... to jeszcze nadzieja. Gorzej by było, gdyby wewnątrz zdechła.
    Dobry wiersz i choć krótki, wielość interpretacji umożliwia:)↔Pozdrawiam:)↔%↔?
  • dygresja 25.07.2021
    O losach kukułki jeszcze napiszę, więc teraz nie będę uprzedzać faktów :)
    Dziękuję i pozdrawiam :)
  • sensei 25.07.2021
    Po prostu bardzo dobry wiersz.
  • dygresja 25.07.2021
    Dziękuję :) Ta miniatura ma dla mnie wartość sentymentalną, więc tym bardziej cieszy dobry odbiór...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania