żegnam cię na zawsze

Mówią, że stara miłość nigdy nie umiera hmm muszę dalej sobie po pisać żebym mogła być silna dzisiaj.

On jest tchórzem zwykłym wykorzystującym mężczyzną jeżeli mnie teraz skrzywdzi nigdy nie wrócę.

Czy to tak trudno rozwalić sobie zycie?

Nie... wystarczy, że podejmiesz jedną złą decyzję.

Kocham cię wierzyłam w twoje każde słowo może nie na początku ale później ufałam a ty no nic nowego zachowałeś się jak wtedy.

Kiedyś myślałam, że to nie ma szans nie wyjść i wtedy wszystko runęło teraz jak wiem, że to nie wyjdzie nic się i tak nie układa. Czasem trzeba odejść i zostawić coś czego nigdy nie było podejść porozmawiać odsunąć się odwrócić i po prostu uwolnić się jak ptak od cierpienia jestem panią swojego losu kiedy mi nie wygodnie odsuwam się. Jak kolwiek nie będzie i tak będzie źle dla kogoś wolę wziąć to na siebie nie nie myśl sobie ze uważam się za bohatera albo że jestem tak naiwna ja po prostu szczerzę cię kocham Piotrek a żeby odejść należy wiedzieć kiedy i jak. To już czas podjąć jedna konkretną decyzję a ja daję ci wybór wiedziałeś w co się pakujesz sypiając zemną.Hotel i jezioro zostanie tylko wciąż naszym wspólnym marzeniem.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • nerwinka dwa lata temu
    Przerzuć się na szlochanie do inne łachudry
  • nerwinka dwa lata temu
    "j"
  • słone paluszki dwa lata temu
    nerwinka, To rodzaj autoterapii.
    Miej serce.
  • nerwinka dwa lata temu
    ok, słony
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Mam nadzieję, że nas też na zawsze pożegnasz, bo to żenada jest.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania