Zemsta - wprawka

But I know we've made it this far, kid - Twenty One Pilots, Migraine

 

*

 

Do tej pory dawaliśmy radę, dzieciaku . Dlaczego nie teraz?

 

To ostatnie pytanie, jakie mi zadał.

Dlaczego z nim wtedy nie poszedłem? Może gdybym tam był…

To oboje byście stamtąd nie wrócili, słyszałem nieraz. Ale nie pomogło mi to pozbyć się poczucia, że go zdradziłem.

 

Miałem dziwne przeczucie, że, cokolwiek się zdarzyło, zdarzyło się właśnie dlatego, że poszedł w te góry sam. Dawaliśmy radę razem, ale… ten jeden raz nie byliśmy razem.

 

Dlatego ja też nie poszedłem sam. Nie od razu, ale zgodziła się mi towarzyszyć.

 

Zdawało mi się, że wygląda zza każdego drzewa, każdej skały, którą mijaliśmy, ale wciąż nie potrafiłem odczytać wyrazu jego twarzy. Radość? Gniew? Rozczarowanie? Coś innego?

 

– Ty też to czujesz? – chciałem zapytać, ale wystarczyło jedno spojrzenie na jej twarz, żeby wiedzieć, że nie. Zachwycała się widokami. Dopiero, kiedy zatrzymaliśmy się na noc…

 

Jak na kogoś dręczonego niepokojem, zasnąłem wyjątkowo mocno. We śnie w końcu zobaczyłem jego twarz. Uśmiechał się.

Zobaczymy, jak teraz dasz sobie radę… dzieciaku.

 

Kiedy obudziłem się rano, byłem sam.

 

09.02.2023

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Droga_we_mgle↔Klimat pewnego niepokoju, zapewne jest. I zakończenie pasujące do całości. Może by można nieco wygładzić tekst, ale to już kwestia subiektywnego spojrzenia:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • droga_we_mgle 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi ✎o wrażenie niepokoju mi chodziło, więc się cieszę, choć to zapewne? - budzi moje wątpliwości. A tekst zapewne wygładzenia potrzebuje, pisałam go w specyficznym momencie życia, kiedy średnio troszczyłam się o takie rzeczy i teraz to widzę. Choć zostawiam tak, jak jest, ze względu na (subiektywną) ,,wartość historyczną"😉
    Dziękuję za komentarz :)
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Droga z góry jest krótsza, niż droga z dołu do góry.
    Krótsza jest droga w dół, jeśli patrzymy ze zbocza.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Mój ukochany guru. Cytat.
  • droga_we_mgle 9 miesięcy temu
    Wpisałam to w Google, ale nie znalazłam. Mogę poznać nazwisko? Chyba że to ktoś z bliższego otoczenia, nie wszystkie cytaty, którymi ja kieruję się w życiu, pochodzą od znanych ludzi :)
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Sam tekst o wredocie.
  • droga_we_mgle 9 miesięcy temu
    Może być i o tym :)
    Dziękuję za komentarz(e).
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dobra, powiem tak. Potrafisz budować napięcie i kreować klimat. To już coś. Dodajmy do tego spięcie klamrą całości, w postaci udanego zakończenia. Na tak. Pozdrawiam :)
  • droga_we_mgle 9 miesięcy temu
    Dziękuję za komentarz, cieszę się, że się spodobało :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania