Zepsucie

Witajcie. Postanowiłem rozwinąć myśl, którą zacząłem pod tekstem Nerwinki.

 

Nie jest tajemnicą, że dzisiejsza młodzież jest znacznie głupsza niż ich rodzice czy dziadkowie w ich wieku. Wystarczy wł ączyć sobie film Szatan z 7 klasy i porównać jaki jest Adam Cisowski oraz jaki jest współczesny 17 - latek. Oczywiście są wyjątki, ale bardzo rzadkie (chociażby ja się do nich zaliczam). Można je znaleźć w różnych organizacjach, jak np. Pro Life, ONR, MW czy Młodzi dla Wolności. Niestety, to są tylko wyjątki, które potwierdzają regułę. Większość dzisiejszej młodzieży jest ogłupiona. Nawet w harcerzy tracę powoli wiarę.

Kto na tym zyskuje? Oczywiście koncerny medialne. Niedawno ukończyłem liceum i muszę z przykrością stwierdzić, że tyczy się to nawet *dojrzałej* młodzieży licealnej. Nawet oni cały czas gadają tylko o grach, netflixie, yotubie, instagramie, fame mma, marvelu i tak dalej. Podczas gdy idolem ich rodziców był np. Franz Maurer z Psów, ich idolem z młodości jest jakiś debilny Tony Stark czy inny Thanos. Ich relacje nie istnieją, opierają się tylko na facebooku, a nawet kontakt na żywo ogranicza się tylko do wydurniania się lub gadania o pierdołach. Wśród dzisiejszej młodzieży powstają wciąż pary, choć nie wiem jakim cudem i po co, skoro nie są w stanie kochać. Chyba tylko dla seksualnej przyjemności, która u dzisiejszych nastolatków jest już prawie normą!

Druga sprawa to pseudopostępowe wychowanie. Kiedyś dzieci mówiły o nauczycielce *pani profesor*. Dziś mówią *facetka od biologii*. Kiedyś tatuaże były kojarzone z przestępcami. Dziś chce je mieć co druga nastolatka! Myślę, że do całkowitej demoralizacji dzieci potrzebna jest jeszcze edukacja LGBT i edukacja seksualna , której tak bardzo chce byłe PZPR. I bez tego oglądają w internecie pornografię.

Podsumowując. W XXI wieku obok kryzysu kultury spowodowanym poprawnością polityczną (większość zachodnich filmów, gier i piosenek) oraz promowania debilizmu (filmy na youtube czy programy w telewizji jak np. Big Brother) mamy też do czynienia z zepsutym pokoleniem młodzieży. Czy nasza cywilizacja rzeczywiście upadnie, gdy pokolenie to dorośnie i przejmie pałeczkę od poprzedniego? Niestety w tej kwestii nie jestem optymistą.

Na koniec jeszcze poruszę temat z jednego z odcinków *Rozmów niedokończonych* w Telewizji Trwam, aby lekarstwem na manię na punkcie mediów było spędzanie z dzieckiem możliwie jak najwięcej czasu i poświęcanie mu więcej uwagi. I to niech będzie złota rada dla wszystkich współczesnych rodziców.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • betti 02.12.2019
    Tomek, przede wszystkim chodzi o to, że głupimi ludźmi lepiej się steruje.
    Wystarczy wykorzenić wiarę, zabrać płeć i tożsamość, dać złudne poczucie wolności i z takimi można wszystko, bo im wszystko jedno.
  • indri 02.12.2019
    No całkiem zacny tekst.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania