.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 17.02.2016
    Jak zawsze świetny tekst. Od samego początku zastanawiałam się czym mnie dziś zaskoczysz,ale tego się nie spodziewałam. To otwarte zakończenie też daje do myślenia, super, 5 :)
  • Dziękuję, a ta historia jest z życia zaczerpnięta.
  • Neurotyk 17.02.2016
    Myślę, że wybaczy to i pozytywnie odpowie Jackowi na uczucie. Okazał siękimś odobrym sercu:) Podobała mi się scena na kocu;) 5
  • Dziękuję :) Nie będzie łatwo, ale nie należy unikać wyzwań. Im bardziej wymagające zadanie, tym większa satysfakcja - poczucie spełnienia:)
  • Lotta 17.02.2016
    Fantastyczne! Po tytule można było się spodziewać zupełnie innej historii. A tutaj od roweru, poprzez miłość od pierwszego spojrzenia do takiego końca.
  • Dziękuję.
  • phototka 17.02.2016
    Trochę przewidywalna fabuła, brakowało mi tajemniczości, ale to tylko moje odczucie. Zgrabnie napisane - czekam na więcej :) Ode mnie czwóreczka.
  • Dziękuję.
  • Robert. M 02.06.2016
    Aż uśmiech pojawił się na mej twarzy, bo mam ulubiony film - " Nikt nie jest doskonały" a scena z kraciastym kocem, owsianymi biszkoptami, była analogiczna do jednej ze scen tego filmu. Podobno najbardziej Bóg z nas się śmieje, gdy planujemy, bo on wie jak to się skończy. W życiu nie można nic przewidzieć i to dobrze, bo czasem miło nas zaskakuje. Nie czekał na miłość, a znalazł, choć dziewczyna bardzo pragmatyczna , to sądzę , że poskłada jednak plusy jego charakteru i wyjdzie na ...razem?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania