Poprzednie częścizespół Capgarsa

zespół

życie to niedomknięta linia

czasem barter na obecność

pełniejszej niż lodówka

kobiety z opcją krioterapii

przyskrzynionej na amen

w czasie naszych dzieci

wczoraj na ulicy

zagadany młodzieniec

odstąpił jej kilka konwalii z bukietu

wróciła rozgdakana tym szczęściem

a kiedyś w odległym

o czternaście kilometrów lesie

zrywałem dla matki takie same

lgnęła do świata odradzającego się w ich zapachu

z bijącymi w dzwonkach sercach pod ochroną

Następne częściZespół Münchhausena

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Szpilka 25.05.2021
    Bardzo hermetyczny wiersz, a powiadają, że powinien trafiać do wszystkich ?
  • Grain 25.05.2021
    jak fake news
  • Szpilka 25.05.2021
    Grain, ano ?
  • JamCi 25.05.2021
    To już chyba trzecia wersja. Nie?
  • Grain 25.05.2021
    Nie, to co teraz wisi jest drugą wersją.
  • JamCi 25.05.2021
    to trzecia, którą czytam
  • Grain 25.05.2021
    No to mam pomroczność, chyba, że czytałaś to wcześniej, za siedmioma górami, za czterema biustami.
  • JamCi 25.05.2021
    noooo
  • JamCi 25.05.2021
    pierwsza zespół Capgarsa (Capgrasa powinno być), zespół wcześniej i zespóół teraz. Trzy.
  • Grain 25.05.2021
    Łapię, ale będzie tylko zespół. Jestem pod wrażeniem niewiarygodnej pamięci. Wielcem zobowiązany. Dziękuję najpiękniej jak się da.
  • JamCi 25.05.2021
    Dwwie poprzednie czytałam jednym ciągiem.
  • kigja 25.05.2021
    Fajnie, że admin zrobił listę z tagami, dzięki czemu widać wszystkie zespoły?
  • Grain 25.05.2021
    To takie ludzkie, ktoś szuka najlepszej wersji, a ktoś się cieszy, że coś nie wyszło. Nie zaskoczyłaś mnie, co nie dziwi w twoim przypadku.
  • kigja 26.05.2021
    Grain,

    Pół nocy układałam ten komentarz, bo Twoja reakcja była dla mnie kompletnym zaskoczeniem. Finalnie nie mam pojęcia co napisać, więc napiszę najprościej i najbardziej zrozumiale, jak potrafię.

    Mój komentarz był pochwałą pracy admina.

    Fakt, że admin otagował tytuły jest krokiem milowym w historii portalu.
    Kiedyś tylko wierni czytelnicy mogli skojarzyć tytuły autora, teraz każdy z marszu może przeczytać, bo ma podane wszystko na tacy i nie musi grzebać w kilku-kilkunastu-kilkudziesięciu-kilkuset tekstach, żeby znaleźć powiązane publikacje. To genialne! Lista jest super! Brawo admin!

    Muszę wyjaśnić jeszcze jedną sprawę.

    Nie poluję na ludzi-użytkowników-awatary. Moje bojówkowe komentarze są odzwierciedleniem zaczepek. Jeśli nie będziesz mnie wrogo zaczepiał, ja nie będę się rewanżowała, bo nie będę miała powodu.
    Dlatego Twój komentarz zbił mnie z pantałyku, albowierm nie miałam powodu na rewanż. Zauważ, że napisałeś komentarz pod moim utworem ponad tydzień temu, odpisałam i nie było żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Nie miałabym/ nie miałam powodu, żeby zostawić pod Twoim wierszem niestosowny komentarz.

    To prawda, że można po mnie spodziewać się złego zachowania, ale wynika ono tylko reakcji na akcję.
    Chodzę po chodniku, ludzie mnie mijają i nie zaczepiają, idę sobie dalej, uśmiecham się, jest spokojnie, słońce świeci. Nic tylko chodzić po chodnikach.
    A jak tylko się gdzieś loguję, to od razu ktoś do mnie startuje!

    Sacrébleu!
  • Grain 26.05.2021
    kigja w pewnej wsi największa plotkaro-dewota mówiła usprawiedliwiająco: jaką żeś mnie Boże stworzył taką mnie masz. To oczywiście nie o tobie.
  • kigja 26.05.2021
    Jasne.
    A więc zaczepki.

    Wiesz, co nie chce mi się. Jestem niewyspana i zmęczona.
    Może innym razem. Wyśpię się, nabiorę sił, to powalczę, a teraz cię oleję.
  • Grain 26.05.2021
    kigja cbdo.
  • Grain 25.05.2021
    DXla mnie bez znaczenia. Biorę tę wersję,
  • kigja 26.05.2021
    Idź pan do diabła i odczep się.
  • Grain 26.05.2021
    wyguglałem zestaw twoich stron tak mi dobrze tak mi rób
    https://www.bing.com/search?q=pornol+tak+mi+dobrze+tak+mi+r%C3%B3b&cvid=65053b9d18054bce9517e79abeb9ccf7&aqs=edge..69i57.10386j0j1&pglt=41&FORM=ANNTA1&PC=U531
  • Grain 26.05.2021
    nie pochlebiaj sobie.
  • kigja 26.05.2021
    Może byś tak Biblię poczytał, różaniec odmówił?
    Albo zajął się swoimi sprawami, a nie tylko kigja i kigja...
  • Grain 26.05.2021
    i zrób tu komuś dobrze.
  • kigja 26.05.2021
    Sobie zrób, jeśli potrafisz.
  • kigja 26.05.2021
    Już wiem!
    Wstawiłeś nowy tekst i sprawdzasz, czy wstawię ci jedną gwiazdkę.
    Se czekaj!
  • Grain 26.05.2021
    Ośla łąko,tutaj oceny są anonimowe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania