.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Kociara 20.11.2016
    Swoje dziecko? To mnie znów zaskoczyłaś. Myślałam że to jakiś znajomy, dawny ukochany czy coś ale że syn? Wow... Jak zwykle niesamowity klimat tworzysz, oczywiście pięć :D
  • Rasia 20.11.2016
    A dziękuję, cieszę się, że te typowe schematy Cię zmyliły :D
  • PIXELOVE 20.11.2016
    Niezwykle intrygujące ---> 5
  • Rasia 20.11.2016
    Dziękuję bardzo za te wyszukane określniki :D
  • Adam T 20.11.2016
    To prawda, świetnie tworzysz klimat swoich opowiadań. Nawet kiedy nic się nie dzieje, klimat trzyma czytelnika w napięciu. Zostawiłem oczywiście 5 :)
  • Rasia 20.11.2016
    Twoja opinia przypomniała mi słowa jury na jednym z konkursów, który rozmawiał ze mną o mojej pracy i cały czas zastanawiał się, jak to jest, że tu się praktycznie nic nie dzieje, a czytelnik ma wrażenie, jakby czytał o nie wiadomo jakiej akcji :) Cieszę się, że nie tylko ta osoba miała takie wrażenie, dziękuję Ci :)
  • Rasia 20.11.2016
    Dziękuję za piątkę :)
  • Alicja 23.11.2016
    Stworzyłaś opowiadanie przez które się płynie. Jest nastrój, akcja i zaskakujące zakończenie. Dlatego 5 :)
  • Rasia 23.11.2016
    A dziękuję Ci bardzo, Alu :D
  • Freya 21.11.2016
    Ciekawy dylemat - moralny, ha i w ogóle, kurde. Tak krótki tekst, a tak wiele w nim "treści". Matka stara się chronić swoje dziecko, bo tak nakazuje jej odwieczny instynkt. Nie kieruje się on racjonalnością ani prawem, jest bytem samym w sobie. Rozumiem, że tym kierowałaś się budując tak sprytną fabułę. Dziecko nienarodzone i dorosły mężczyzna (niedojrzały według zasad społecznych), ale jednak dziecko. Obie matki starają się je chronić miłością macierzyńską, takie dwa w jednym... "Rodzina - rzecz święta", ehem. Miłość matczyna w konfrontacji ze sprawiedliwością, odpowiedzialnością. Dramat kobiety w ciąży staje się mniej istotny, pod presją decyzji, którą musi podjąć podmiot, łał. :)
  • Rasia 21.11.2016
    Chyba mogę czuć się spełniona po takim komentarzu :D Cieszę się, że rozpatrzyłaś tekst pod tak wieloma aspektami i wejrzałaś w niego głębiej, dziękuję Ci serdecznie :)
  • KarolaKorman 23.11.2016
    Końcówka zaskakująca :) Świetnie stworzyłaś klimat i ten dylemat, brawo. 5 :)
  • Rasia 23.11.2016
    Dziękuję Ci bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania