.

.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • maga 19.06.2019
    Opko mi otworzyły szerzej oczy na świat. Szczerze, to ja nigdy się nie zastanawiałem jak funkcjonuje służba zdrowia na czarnym kontynencie. Od dziś temat ten nie będzie całkowicie obcy. A więc fabuła jest bardzo dydaktyczna, również i bardzo ciekawa.
    Cechą wyróżniającą Twój warsztat techniczny są opisy bohaterów. Masz wyczucie kiedy w opku, zacząć opisywać wygląd bohatera. Robisz to w bardzo klarowny i ciekawy sposób. Wydaje mi się , że reszta aspektów Twego pisania jest też bardzo mocna:)
    Pozdrawiam "5":)
  • maga 19.06.2019
    Już teraz zapowiadam, że przeczytam drugą odsłonę tego opka :)
  • jolka_ka 20.06.2019
    maga Dziękuje. Nie sądzę żeby to miało jakiś wymiar dydaktyczny, bo pewnie kwestie są i będą przerysowane, ale tak jak wyżej - dziękuję.
  • maga 20.06.2019
    jolka_ka - Podejrzewam, że wielu krajach afrykańskich służba zdrowia funkcjonuje w bardzo trudnych warunkach. Być może w tej kwestii Twa wyobraźnią nie mija się daleko z prawdą. Fakt, że poruszyłaś temat medycy w "krajach trzeciego świata" To za skutkowało, że zacząłem myśleć nad czymś od czego kiedyś daleko odbiegałem. Czyli jednak ten tekst jest dydaktyczny :) Zdrówki :)
  • jolka_ka 20.06.2019
    maga no skoro tak to okej, lekkie zwrócenie uwagi na tamten temat jest rzeczywiście :) Pozdrawiam również!
  • inkarnacja 20.06.2019
    Ładnie operujesz klimatem, obrazy są plastyczne, pojawia się lekki niepokój i dyskomfort. Mimo tego nie przestraszyłam się ani trochę, nazwałabym to raczej… realizmem magicznym niż horrorem.

    Kupuję klimat, ale fabularnie błądzę w ciemności. Zbyt dużo niedomówień.
  • jolka_ka 20.06.2019
    To już niestety cześć stylu. Nie potrafię tego zniwelować, ale dziękuje.
  • TrzeciaRano 20.06.2019
    Stoisz w miejscu, brak rozwoju.
  • jolka_ka 20.06.2019
    Punkt, w którym stoję nie jest jeszcze najgorszy. Także ten.
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • jolka_ka 22.06.2019
    Proszę nalosowac za mnie:D
  • jesień2018 22.06.2019
    Ostatnio trochę mnie nie było i przegapiłam mnóstwo tekstów. Cieszę się, że odkopano ten. Dobry, mocny, bardzo niepokojący.
  • jolka_ka 22.06.2019
    Dziękuję, jesień ;)
  • jolka_ka, oto Twój zestaw:
    Postać: Detektyw trup
    Zdarzenie: Ta łajba tonie

    Gatunek (do wyboru): Science fiction lub Proza poetycka lub Felieton lub Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 7 lipca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • jolka_ka 24.06.2019
    Dzięki, Ritha :D
  • Lamb 30.06.2019
    ,,Kobieta krzyczy. Ma czysty i wysoki głos, który zupełnie nie pasuje do kogoś pospolitego. Brzmi jak ptak. Jak nieznany dotąd rodzaj dzikiego ptaka.'' - Ładnie ujęte.

    ,,— Zawsze krzyczą — rzuca, jakby odczytał moje wątpliwości. — Ale nie zawsze przychodzimy.''

    Wow, świetne. Jest wiele strasznych, przerażających chorób, i opcji zdychania w fizycznych męczarniach, i kto wie czy to nie największe okrucienstwo jakie oferuje nam świat.
  • jolka_ka 01.07.2019
    Całkiem zapomniałam o tym tekście i jeog kontynuacji, bo pochłonęło mnie tworzenie TW, ale dziękuje za przeczytanie. To fakt możliwości umierania i chorób jest tysiące. Fajnej, że wróciłaś do pisania i komentowania co nie co :) **

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania