Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Zgroza

W strasznych czasach przyszło nam zmagać się z rzeczywistością, zaprawdę w strasznych. Obserwując co się dzieje na świecie, tę całą zawieruchę i nieustanny rollercoaster historii, żeby nie powiedzieć histerii to przychodzi mi do głowy refren piosenki KULT „To zgroza. To już jest po prostu zgroza. To zgroza….”

- A dlaczego? – zapytacie. A ja w swoim szaleństwie wam odpowiem.

- A no dlatego.

Przeczytałem w internetach – jak to się mówi potocznie – ostatnio, iż branża usług seksualnych upada. To koniec. Klapa. OVER. Finito. Ostatni zgasił światło. Myślę sobie – MATKO, JAK TO?!? Przecież nie wiadomo kiedy człowiek będzie w potrzebie.

Toż to Pan Bóg Wszechmogący dwa razy próbował. Na sam wpierw Gomorę, za bezeceństwa i rozpustę, unicestwić, jako przestrogę postanowił – nie pomogło – za drugim razem stwierdził, że potopi to plugastwo. Jak postanowił tak uczynił, potopił plugastwo i wszystko co dookoła. - Nie pomogło. Skoro nie pomogło, to co mądrzejsi stwierdzili, że skoro Wszechmogący nie dał rady to kimże my są żeby z tym walczyć? My drobinki kurzu na wietrze? I tak w Chinach, Japonii czy Indiach dano zielone światło. Znaczy się, jak Bóg nie może, to tak ma być. A co niech sobie użyją, hulanki i swawoli. Znaczy się, że potrzebne społecznie i fizycznie. A my zajmiemy się czymś pożytecznym, jakiś mur „pykniem” – o tam, tak tam, - wiecie taki żeby go z kosmosu było widać, albo – ty, Platon, ty mądrze gadasz, weź to rzuć na papier co by po nas coś się ostało dla potomności, wiesz jakieś mądrości.

Inni stwierdzili, że nie ma się co zniechęcać. Panu Bogu się nie udało, ok, ok, ale nam może się uda. Tym sposobem Muzułmanie, Starsi Bracia w Wierze (wyznawcy Judaizmu dla niewtajemniczonych) Chrześcijanie potępili, zwalczali, naznaczali. Pomogło? No nie. Próbowali też demokraci, republikanie, komuniści i faszyści, sarmaci, liberałowie. Starali się z tym sobie jakoś poradzić Niemcy, Hiszpanie, Kubańczycy i Rosjanie, metody i techniki wymyślali biedni i bogaci. Z jakim skutkiem? Jak wiadomo ciągnęło wilka do lasu, oj ciągnęło, i to jak! Lata biegły nieubłaganie, wojny wybuchały i cichły, systemy polityczne się zmieniały, światopoglądy rozwijały, aż tu nagle nastał marzec, roku Pańskiego 2020. Tegoż roku matka natura podjęła próbę walki – wirusem. Niespodziewanie zaatakowała, a szanse dała jedną. Dystans. Aby kontrolować rozprzestrzenianie się wirusa, ludzie dołożyli do tego kartkę i długopis.

I co czytam. W Belgii nie ma chętnych. Bo w maseczce, bo trzeba podać dane. W kraju filozofów poszli o dwa kroki dalej – jak można było się spodziewać – „usługa” może trwać 15 minut i z zachowaniem dystansu – to chyba może być trudne, albo się nie znam (co też biorę pod uwagę) – W Amsterdamie podobno dziewczyny mają strajkować – będę oglądał z zaciekawieniem i pewnie z wypiekami. Podobno mają je wesprzeć panie z pokrewnej branży kinematograficznej. To będzie strajk z największą oglądalnością na świecie, ever. Pewnie nie jeden będzie potajemnie, ukradkiem pod kołderką oglądał relacje z tego wydarzenia. Kraje wprowadzają restrykcje, że każdy klient ma się zarejestrować, a jego dane mają być przechowywane w zamkniętej kopercie. Nie wiem czy to pomysł jak pozbyć się przeciwników politycznych? Czy może zorganizowana akcja zdradzanych małżonek. Tak czy siak będą to najbardziej pożądane na świecie koperty, to już jest pewne.

A sam wirus, to podobno stworzyła jakaś loża żon, mężatek, wiecie coś na kształt loży masońskiej i ona – ta loża w sensie – potajemnie pracowała w tajnym laboratorium w Wuhan. Od wieków opracowywała wirusa, żeby go w odpowiednim momencie wypuścić na świat i zlikwidować raz na zawsze to czego nawet Panu Bogu zlikwidować się jeszcze nie udało. Tym samym zapisać się w annałach złotymi zgłoskami.

Zaprawdę w strasznych czasach żyjemy.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Marian 23.06.2020
    Podobało mi się.
    No, nie wpadłbym na to, że COVID to sposób na dziwki.
    Gdyby jeszcze wynaleźć jakiegoś wirusa na polityków, to już świat byłby piękny.
    Pozdrawiam.
  • Tankret 23.06.2020
    :) na onet między innymi czytałem taki reportaż natchnął mnie.
  • Bajkopisarz 23.06.2020
    Miało być zabawnie i tak wyszło. Fajne spostrzeżenia, podane bez wulgaryzmu, choć temat teoretycznie by temu sprzyjał.
    Udany tekst.
  • fanthomas 27.07.2020
    Single to mają teraz przerąbane, branża erotico upada a dystans skutecznie osłabia możliwość poznawania nowych ludzi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania