Zgryźliwi Tetrycy

Mimo iż bardzo często, mają własne ustabilizowane życie to, jednak po pewnym czasie odczuwają swego rodzaju znużenie dotychczasową egzystencją.

Dlatego też nieustannie poszukują kolejnych ofiar własnych intryg.

Niejednokrotnie można pomylić się rozmawiając z takimi osobami, ponieważ pozornie wykazują one wysoką kulturę osobistą.

Do tego grona zaliczają się ludzie z różnych grup wiekowych i odmiennych warstw społecznych.

Niskie poczucie własnej wartości zmusza te gniewne istoty do ubliżania każdej przypadkowo poznanej osobie.

W ten oto sposób ze zwykłych szarych ludzi zamieniają się w złych policjantów pilnujących porządku na własnym terenie.

"Ponieważ czują się w obowiązku stać na straży prawa ustalonego wcześniej przez siebie".

Prawo do milczenia przybiera wtedy zupełnie inną formę i brzmi następująco:

"Musisz zachować milczenie.

Wszystko, co powiesz, lub napiszesz może być użyte przeciwko tobie". 

Jeżeli już z jakiegoś powodu trafimy na takiego policjanta nie mamy szans na

swoją obronę, ponieważ tacy ludzie nie znoszą sprzeciwu, uważają, że racja zawsze leży po ich stronie.

Powinniśmy za wszelką cenę bronić się przed takimi jednostkami.

Nie pozwolić by karmili oni własne stłumione ego naszym strachem, który wcześniej wywołały.

Podważając każde słowo przez nas napisane ,lub wypowiedziane.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Na szczęście nie dotyczy to opowi, tutaj wszyscy mają wolność słowa i wszelką zajebistość.
  • Bajkopisarz 05.04.2021
    „wykazują oni wysoką”
    One - osoby, chyba, że masz konkretnie mężczyzn tylko na myśli.
    „Poniewaz czują się w obowiązku stać na straży prawa ustalonego wcześniej przez siebie”
    Niechlujstwo zapisu, popraw się, proszę.
    „napiszesz może ,być użyte”
    „można się, pomylić „
    Zaskakujący pomysł z umieszczeniem przecinka.

    Zerknąłem sobie dla przypomnienia na Twoje wcześniejsze teksty i ten jest po prostu słaby w porównaniu do nich. Stać Cię na wiele więcej. Chyba to było napisane pod wpływem potrzeby chwili i wrzucone na szybko bez dokładnego przejrzenia. Popraw, nie obniżaj sobie poprzeczki, którą sama wysoko zawiesiłaś.
  • Taviani 05.04.2021
    Nie napisałam tego tekstu pod wpływem chwili dziękuję za komentarz może następne teksty bardziej przypadną do gustu
  • befana_di_campi 05.04.2021
    Niby nie nowe, jednak wyjątkowo mądre spostrzeżenie. To prawda. Trzeba wziąć także pod uwagę i to, że mogą się nań nakładać pewne skrzywienia natury psychicznej. Ot, takie drobne niedoskonałości typu... zajady, gdzie czegoś w organizmie albo organizmowi brakuje.

    Bardzo serdecznie :) Dałam 5 :)
  • Pan Buczybór 06.04.2021
    Dużo błędów interpunkcyjnych. Tekst niespecjalnie ciekawy - takie jakieś koślawe porównanie i sam temat dość nijako przedstawiony.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania