zguba z tyłu ławki↔Dekaos Dondi

Pochlałem zdrowo, ale jarzę trochę. Siedzę normalnie na ławce. Odwracam się, bo chcę rzygnąć bez oparcie, lecz widzę, pudernica leży. Moje postrzeganie świata i skojarzeń jest trochę zachwiane, dlatego za cholerę nie wiem, którego nicka jest ten puder. Czyżby któryś ze znajomych na stronie, pudrował sobie coś? A może to jednak ona? Wyciągam z kieszeni tłustą tytkę po frytkach. Próbuję wsypać, ale puder szczeknął, merda ogonem i liże moją dłoń. To chyba jednak pudel nicka, a nie puder. Tylko jakieś malusieńkie te białe pudelki z ogonkami. Wyłapuje i kładę do wora. Dam ogłoszenie na portalu literackim. Może ktoś się zgłosi.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • hahahhhaha pudel nicka a ku ku
  • Szpilka 09.11.2020
    Zabawne i chyba wiem, kto drabbelka popełnił ➖ Dekaos ?
  • Dekaos tym sprawcą jest. To się niebawem okaże xd
  • Piotrek P. 1988 09.11.2020
    Zastanawiałem się, czy to może być Fanthomas albo Marok, ale jednak również i ja skłaniam się ku przypuszczeniu, że to raczej może być Dekaos Dondi. 5, pozdrawiam :-)
  • Przypszczaj A co! Kto ci zabroni, tylko czy to DeDo hahaha
  • Piotrek P. 1988 09.11.2020
    A drabelek jest jednocześnie zarówno bardzo klimatyczny, jak i zabawny :-)
  • Zabawny hihihi
  • Pasja 14.11.2020
    Te nicki zagubione? Dekaosa widzę za ławką. Pozdrawiam
  • hihihi Dekaosa za ławką ustrzeliłaś hahaha O!
  • Kocwiaczek 14.11.2020
    Hihi. Dobre:) To ja ponownie na DD, chociaż gdzieś z tyłu coś mi podpowiada Antoni lub Akwadar, no ale niech już będzie DD. Ciekawa scenka:D Było mniej pić, by się nicki może same wypudlowały ;)
  • O to ja znowu na Dedusia XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania