aaa

yOO

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Jestem pod wrażeniem, klasyk Ci wyszedł. Ale zajebisty pseudonim – Zjawa...
    "Płochą" od nowego wersu nie najlepiej wychodzi, bo Ona była "nastolatką płochą", a nie "płochą tylko"; była "tylko nastolatką".
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 rok temu
    Prawda, że piękny wiersz😀 Nie chciałem spalić i chyba mi się to udało.
  • Niektóre fragmenty masz toporne, ale udało ci się stworzyć fajny nastrój to tez daję ocenę maksymalną. Pozdrawiam 5
  • Noico1 rok temu
    Dzięki Marku. Jeśli to chyba tak mi się wydaje, czwarta strofa może odstawać bo dodałem ją dopiero przed chwilą.
  • Noico1 Złoci-paproci to kiepski rym, ale daje leśny klimat, wiec zostaw. Pozdrawiam
  • Noico1 rok temu
    To rzeczywiście chyba najsłabszy rym. Muszę ci jeszcze powiedzieć, że na początku maja byliśmy w wawie na Długiej przy pl. Krasiskich na konferencji dotyczącej Włochów w powstaniu styczniowym. Na podobnej jak ta na której byłeś o Hubalu.
  • Noico1 rok temu
    Organizował to wydarzenie warszawski oddział stowarzyszenia Dantego Aligieri.
  • Noico1 Ciekawe.
  • Dla mnie całkiem całkiem wiersz.
    Chyba czarno-białej* bez spacji.
  • Noico1 rok temu
    Dzięki za poprawienie orta. Popełniłem paskudny błąd😀 Ale wiersz chyba nie jest taki bardzo zły. Pozdr.
  • Bajeczna rok temu
    Noico1 bardzo fajny wiersz! stawiam 5
  • Noico1 rok temu
    Dziękuję Bajeczna, starałem się oddać klimat tamtych partyzanckich obozów leśnych i pomiędzy nimi pokazać tę jedyną niezłomną partyzantkę Zjawę, która zginęła w walce z Niemcami, gdy skończyły jej się kule i wyrzuciła ostatni granat. Ranna została dobita przez niemieckiego żandarma. W miejscu, w którym zginęła do dzisiaj jest symboliczny grób, chociaż jej szczątki zostały ekshumowane i przeniesione na cmentarz AK chyba w Kielcach.
  • Poncki rok temu
    Muszę Ci oddać, że nieprzeciętny wiersz.

    Mam nadzieje, że nie zniknie jak coponiektóre?
  • Noico1 rok temu
    Bardzo dziękuję Panie Poncki za "nieprzeciętny", cieszę się, że się Panu podoba;)
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Zwracam twoje śmieci...
    Noico1 5 min. temu
    I zabierz sobie swój bełkot, bo zostawiłeś nie tam gdzie trzeba.
    Lotos 3 tygodnie temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania