...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Szpilka 26.10.2021
    Bardzo ładny i zgrabny, dobre rymy, poniższa strofka szczególnie mi się podobuje:

    "Chłodno.
    Trzeba nanieść polan do kominka,
    by tańczący płomień zrodził zamyślenie,
    gdy będziemy razem dobre dni wspominać,
    wyczekując jutra. Czy lepszego? Nie wiem."

    Piątak ??
  • Tylko rymujący zrozumie (doceni) rymującego, chyba że sam się doceni ;)
    Dzięki
  • Szpilka 26.10.2021
    piszęwięcjestem

    Hihihihih, czasem trzeba samemu, gdy inni nie chcą ? Wolne wiersze też lubię i też doceniam finezję w nich zawartą.
  • Szpilka
    Nie chcą, czy raczej nie wiedzą, co czynią ;)
  • pansowa 26.10.2021
    piszęwięcjestem Doskonały technicznie i klimatycznie.
    I Wisła w Szczucinie :)))
  • pansowa
    Tym razem o zbudowanie sennego klimatu mi chodził.
    A Wisła niezmiennie płynie w Szczucinie swoim korytem ;)
    thx
  • pansowa 26.10.2021
    piszęwięcjestem ale jakieś małe zawirowanie...patyczek płynący...mały topielec...?
  • pansowa
    czyli taki trochę topielec
  • pansowa 26.10.2021
    piszęwięcjestem aa...a gdzie?
  • pansowa
    AA w rzece.
  • pansowa 26.10.2021
    piszęwięcjestem Nie widzu (:
    Idu się zapisać do AA.
  • pansowa
    Trzeba mieć flaszkę wpisowego ;)
  • pansowa 26.10.2021
    piszęwięcjestem nasza, germańska może być?
  • pansowa
    jak zaPISujący będzie z PISu, to nie przejdzie. Może lepiej nasza, grafomańska, po pijaku i tak nikt nie rozróżni ;)
  • pansowa 26.10.2021
    piszęwięcjestem Kiedy ja zdrajca, odszczepieniec i folksdoicz w/g lokalnego patrioty :)
    Pijam tylko naszą, germańską!
  • pansowa
    to no pewno, z patriotą się nie dyskutuje, Bóg, honor, ojczyna, nawet bimber narodowy ;)
  • befana_di_campi 26.10.2021
    Nostalgicznie konwencjonalny. Dałam 3.
  • Poczułem się jak uczeń - zdolny ale leń.
  • befana_di_campi 26.10.2021
    piszęwięcjestem :)))
  • befana_di_campi
    Popsułaś mi średnią ;)
  • befana_di_campi 26.10.2021
    piszęwięcjestem Słowackiemu i Norwidowi też psuto średnią, z tym że Słowacki się nie przejmował, a Norwid???
    Wiecznie "potrzebowski" toteż i przyjmował owo zjawisko bez entuzjazmu ;-)
  • befana_di_campi
    Wiem, wiem Słowacki był lekkoduchem, tak jak ja, ale i tak popsułaś mi średnią ;)
  • befana_di_campi 26.10.2021
    piszęwięcjestem Ha "-D
  • Trochę w klasyk zbyt, jak dla mnie, ale dobry szlif. Właściwie (co powtarzam często), nie znam się na wierszach, tylko je czasami piszę. Bede licytował - dam cztery, albo pięć, bo zapis nie w schemat do bólu i to tak lepiej w czytaniu.
  • Też się nie znam, czyli jak rozmowa głuchego z niemową ;)
    Zawsze fascynuje mnie przełożenie poezji na stopnie czy punkty, pewnie dlatego, że boję się dostać lejty od mamy za marne oceny ;)
    thx
  • Trzy Cztery 26.10.2021
    Mnie najbardziej podoba się ostatnia strofa, bo lubię deszcz.
    Jak to było u Staffa? "Dżdżu krople padają i tłuką w me okno.../ Jęk szklany... płacz szklany... a szyby w mgle mokną..."
  • Jak to z poetami bywa, siłują się z tematem, jakby tu wyrwać mu nastrój czy emocje, które sobie założyli ;)
    Dziękuję i kłaniam się :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania